Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Technik logistyk Transport i spedycja Część 1 Transport

Technik logistyk Transport i spedycja Część 1 Transport

30.00zł
27.00zł
Reklama internetowa 39.00zł 28.47zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:
<b>Informatyka Europejczyka Podręcznik dla gimnazjum (scalenie)</b>, <font color="navy">Jolanta Pańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla gimnazjum (scalenie), Jolanta Pańczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Bezpieczeństwo w umowach budowlanych Sposoby modyfikacji umowy, gwarancja zapłaty, zasady odpowiedzialności + CD</b>, <font color="navy">Michał Kuliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Bezpieczeństwo w umowach budowlanych Sposoby modyfikacji umowy, gwarancja zapłaty, zasady odpowiedzialności + CD, Michał Kuliński, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Jak inwestować w produkty strukturyzowane</b>, <font color="navy">Andreas Blumke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Jak inwestować w produkty strukturyzowane, Andreas Blumke, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę!</b>, <font color="navy">Sebastian Kotow, Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę!, Sebastian Kotow, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do ekonometrii</b>, <font color="navy">Wprowadzenie do ekonometrii</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Wprowadzenie do ekonometrii, Wprowadzenie do ekonometrii, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Programowanie mikrokontrolerów AVR w języku BASCOM</b>, <font color="navy">Marcin Wiązania</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie mikrokontrolerów AVR w języku BASCOM, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC
<b>Hydroizolacje w budownictwie Poradnik Wybrane zagadnienia w praktyce Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Maciej Rokiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Hydroizolacje w budownictwie Poradnik Wybrane zagadnienia w praktyce Wydanie 2 rozszerzone, Maciej Rokiel, Wydawnictwo DW Medium
<b>Oracle Database Tworzenie aplikacji internetowych w AJAX i PHP</b>, <font color="navy">Lee Barney, Michael McLaughlin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oracle Database Tworzenie aplikacji internetowych w AJAX i PHP, Lee Barney, Michael McLaughlin, Wydawnictwo HELION
<b>Przełomowe innowacje</b>, <font color="navy">Clayton M. Christensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przełomowe innowacje, Clayton M. Christensen, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Metody i ich zastosowanie Wydanie 4

Ekonometria Metody i ich zastosowanie Wydanie 4

56.90zł
48.37zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami