Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu Doświadczenia amerykańskie

Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu Doświadczenia amerykańskie

30.00zł
25.50zł
Reklama internetowa 39.00zł 27.69zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:
<b>Masaż tajski. Między jogą i fizjoterapią. Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Piotr Druzgała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Masaż tajski. Między jogą i fizjoterapią. Praktyczny podręcznik, Piotr Druzgała, Wydawnictwo Sensus
<b>Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów</b>, <font color="navy">Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów, Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Praktyczna improwizacja. Jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt Twojego życia</b>, <font color="navy">Michał Mącznik, Artur Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Praktyczna improwizacja. Jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt Twojego życia, Michał Mącznik, Artur Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza</b>, <font color="navy">thew Monk, Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza, thew Monk, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk</b>, <font color="navy">Sławomir Kołodziejczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk, Sławomir Kołodziejczyk, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery</b>, <font color="navy">Kae Verens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery, Kae Verens, Wydawnictwo HELION
<b>Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD</b>, <font color="navy">Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości</b>, <font color="navy">Dr. Joseph Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości, Dr. Joseph Murphy, Wydawnictwo Sensus
<b>Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych</b>, <font color="navy">Gail Rahn Frederick, Rajesh Lal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych, Gail Rahn Frederick, Rajesh Lal, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Matematyka a fizyka

Matematyka a fizyka

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami