Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
Reklama internetowa 39.00zł 28.47zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:
<b>Apache zabezpieczenia aplikacji i serwerów WWW</b>, <font color="navy">Ryan C. Barnett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Apache zabezpieczenia aplikacji i serwerów WWW, Ryan C. Barnett, Wydawnictwo HELION
<b>E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci</b>, <font color="navy">Piotr Krupa, Maciej Ossowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Piotr Krupa, Maciej Ossowski, Wydawnictwo HELION
<b>Java rozmówki</b>, <font color="navy">Timothy R. Fisher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java rozmówki, Timothy R. Fisher, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych</b>, <font color="navy">Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych, Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek, Wydawnictwo WSiP
<b>Inżynieria Wiedzy</b>, <font color="navy">Wiesław Traczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Inżynieria Wiedzy, Wiesław Traczyk, Wydawnictwo EXIT
<b>Podstawy eksploatacji maszyn i urządzeń</b>, <font color="navy">Stanisław Legutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy eksploatacji maszyn i urządzeń, Stanisław Legutko, Wydawnictwo WSiP
<b>Marketing internetowy w wyszukiwarkach</b>, <font color="navy">Tomasz Frontczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Tomasz Frontczak, Wydawnictwo HELION
<b>Silniki spalinowe pojazdów szynowych</b>, <font color="navy">Michał Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Silniki spalinowe pojazdów szynowych, Michał Lewandowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Płatnik przewodnik</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Płatnik przewodnik, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria skłonności

Ekonometria skłonności

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

środa, 19 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami