Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Świat informacji

Świat informacji

46.00zł
39.10zł
Reklama internetowa 39.00zł 28.47zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:
<b>Bydło domowe Hodowla i użytkowanie</b>, <font color="navy">Piotr Guliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bydło domowe Hodowla i użytkowanie, Piotr Guliński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Makroekonomia</b>, <font color="navy">Olivier Blanchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Makroekonomia, Olivier Blanchard, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik Nowe wydanie</b>, <font color="navy">Jerzy A. Ejsmont</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik Nowe wydanie, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi</b>, <font color="navy">Michał Przybyszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi, Michał Przybyszewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Praktyka jogi dla kobiet</b>, <font color="navy">Lois Steinberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Praktyka jogi dla kobiet, Lois Steinberg, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET</b>, <font color="navy">Marek Dietrich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET, Marek Dietrich, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Harvard Business Review Automotywacja</b>, <font color="navy">Harvard Business Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Automotywacja, Harvard Business Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Szyfr Egiptu. Jean-François Champollion i hieroglify</b>, <font color="navy">Andrew Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Szyfr Egiptu. Jean-François Champollion i hieroglify, Andrew Robinson, Wydawnictwo Prószyński
<b>Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa</b>, <font color="navy">Warren Bennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa, Warren Bennis, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania

Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania

49.90zł
37.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION

niedziela, 09 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami