Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Reklama internetowa 39.00zł 29.25zł
Reklama internetowa

Autor: Agnieszka Leśniewska

ISBN: 83-246-0430-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2006

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Rozdziały:

1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

  • Czym właściwie jest Internet? (11)
  • Kto zarządza Internetem? (20)
  • Internet - nowe medium reklamy (25)
  • Zasięg Internetu (28)
  • Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)

2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

  • Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
  • Kim są polscy internauci? (39)
  • Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
  • Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)

3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

  • Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
  • Komplementarność mediów reklamowych (75)

4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

  • Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
  • Co dalej z reklamą w Internecie? (214)

Aneks (227)

Bibliografia (233)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Reklama internetowa
Tytuł książki: "Reklama internetowa"
Autor: Agnieszka Leśniewska
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Reklama internetowa”, kupili także:

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress
<b>Sekretne życie programów Zrozumieć komputery - tworzyć lepsze kody</b>, <font color="navy">Joanathan E. Steinhart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sekretne życie programów Zrozumieć komputery - tworzyć lepsze kody, Joanathan E. Steinhart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór zadań z wytrzymałości materiałów, Mirosław Banasiak, K. Grossman, M. Trombski, Wydawnictwo Naukowe PWN

W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych, Wayne Breitbarth, Wydawnictwo Onepress

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs podstawowy, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Zmień swoje nawyki w 30 dni. Jak w prosty sposób przejąć kontrolę nad własnym życiem</b>, <font color="navy">Marc Reklau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zmień swoje nawyki w 30 dni. Jak w prosty sposób przejąć kontrolę nad własnym życiem, Marc Reklau, Wydawnictwo Sensus

Arduino i projekty LEGO Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino, Jon Lazar, Wydawnictwo Promise

Jak działa giełda Poradnik inwestowania na rynku polskim i zagranicznym dla początkujących, Michael Becket, Wydawnictwo K.E. LIBER

Duzi chłopcy i ich zabawki Poznaj mężczyznę po jego gadżetach, Bill Adler, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami