Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw 29.90zł 25.42zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-7561-113-7
Ilość stron: 100
Data wydania: 05/2011
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł


Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:
• reklamę
• internet
• Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,42zł

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:

Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo Helion

Mindfulness znaczy sati. 25 ćwiczeń rozwijających mindfulness, Tomasz Kryszczyński, Wydawnictwo Sensus

Tańczący mistrzowie Wu Li Przegląd nowej fizyki, Gary Zukav, Wydawnictwo Illuminatio

10 pytań na które nauka nie znalazła jeszcze odpowiedzi, Michael Hanlon, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie
<b>Uczenie maszynowe w aplikacjach. Projektowanie, budowa i wdrażanie</b>, <font color="navy">Emmanuel Ameisen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe w aplikacjach. Projektowanie, budowa i wdrażanie, Emmanuel Ameisen, Wydawnictwo Helion

Poradnik mechatronika, Gregor Haberle, Wydawnictwo REA

Infrastruktura transportu Europa, Polska – teoria i praktyka, Krystyna Wojewódzka-Król , Ryszard Rolbiecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu, Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak, Wydawnictwo Onepress

Empatia Najpiękniejszy rozkwit miłości Nowa jakość życia Wydanie II, Osho, Wydawnictwo Czarna Owca

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami