Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk

WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk

44.90zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw 29.90zł 25.42zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-7561-113-7
Ilość stron: 100
Data wydania: 05/2011
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł


Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:
• reklamę
• internet
• Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,42zł

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:

Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce, Adam Koszlajda, Wydawnictwo Helion

Bromatologia Zarys nauki o żywności i żywieniu, Henryk Romuald Gertig, Juliusz Przysławski, Wydawnictwo PZWL
<b>TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach</b>, <font color="navy">Pete Warden, Daniel Situnayak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach, Pete Warden, Daniel Situnayak, Wydawnictwo Helion
<b>Akumulatory baterie ogniwa</b>, <font color="navy">Andrzej Czerwiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Akumulatory baterie ogniwa, Andrzej Czerwiński, Wydawnictwo WKiŁ

Marketing medialny, Anna Jupowicz-Ginalska, Wydawnictwo Difin

Zostań swoim mentorem, Anne Bruce, Wydawnictwo Promise

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących, Aleksander Kurczyk, Wydawnictwo BTC

Rzym dla bystrzaków, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Onepress

Język VHDL w praktyce, Józef Kalisz, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami