Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw 29.90zł 25.42zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-7561-113-7
Ilość stron: 100
Data wydania: 05/2011
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł


Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:
• reklamę
• internet
• Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,42zł

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:

Planowanie i ocena rentowności przedsięwzięcia. Finanse z arkuszem kalkulacyjnym, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne, Marcin Zaremba, Wydawnictwo Poltext

Niemiecko-polski słownik budowlany, Sokołowska Małgorzata, Żak Krzysztof, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tachograf cyfrowy Wydanie 2, Witold Kapustyński, Wydawnictwo SPH Credo
<b>Język R i analiza danych w praktyce. Wydanie II</b>, <font color="navy">Nina Zumel, John Mount</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Język R i analiza danych w praktyce. Wydanie II, Nina Zumel, John Mount, Wydawnictwo Helion

Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych, Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas, Wydawnictwo WKiŁ

Poza Ziemię Historia lotów międzyplanetarnych, Krzysztof Ziołkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy projektowania procesów technologicznych typowych części maszyn Wydanie V, Mieczysław Feld, Wydawnictwo Naukowe PWN

jQuery Ćwiczenia praktyczne, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami