Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6)

Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6)

69.00zł
58.65zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji 79.00zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji

Tytuł: Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN: 978-83-01-20647-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji.

Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego.

Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Tytuł książki: "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji"
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji”, kupili także:

TDD Programowanie w Javie sterowane testami, Viktor Farcic, Alex Garcia, Wydawnictwo Helion
<b>Fizjologia roślin Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizjologia roślin Wydanie IV, Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Oceany świata, Alyn C. Duxbury, Alison B. Duxbury, Keith A. Sverdrup, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tablice informatyczne. Wzorce projektowe, Daniel Krasnokucki, Wydawnictwo Helion

Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, Leszek Kiełtyka, Wydawnictwo Difin

ArchiCad 8.1/9, Rafał Ślęk, Wydawnictwo Helion

Uwolnij się od psychopaty. Jak odzyskać siebie po toksycznym związku, Jackson MacKenzie, Wydawnictwo Sensus

Komputerowe studio muzyczne i nie tylko Przewodnik, Piotr Kołodziej, Wydawnictwo Helion

Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji, Simon Sinek, David Mead, Peter Docker, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami