Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Spalanie gazów Teoria, praktyka, ekologia Wydanie 2

Spalanie gazów Teoria, praktyka, ekologia Wydanie 2

35.00zł
28.35zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji 79.00zł 63.20zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji

Tytuł: Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN: 978-83-01-20647-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 63.20zł


Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji.

Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego.

Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Tytuł książki: "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji"
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 63.20zł
Klienci, którzy kupili „Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji”, kupili także:
<b>Co za szycie!</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Co za szycie!, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń</b>, <font color="navy">Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń, Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko, Wydawnictwo Arkady
<b>Świadomy umysł</b>, <font color="navy">David J. Chalmers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Świadomy umysł, David J. Chalmers, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Astronomia Przewodnik Jak poznać tajemnice nocnego nieba</b>, <font color="navy">Will Gater , Anton Vamplew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Astronomia Przewodnik Jak poznać tajemnice nocnego nieba, Will Gater , Anton Vamplew, Wydawnictwo Arkady
<b>Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej</b>, <font color="navy">Joseph T. Jaynes, Rip Noël</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej, Joseph T. Jaynes, Rip Noël, Wydawnictwo HELION
<b>Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie, jak osiągnąć cel</b>, <font color="navy">Daniel Barrett , Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie, jak osiągnąć cel, Daniel Barrett , Joe Vitale, Wydawnictwo Sensus
<b>Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy</b>, <font color="navy">Fabian Stasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ExpertBooks</font>
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat</b>, <font color="navy">Priyamyada Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat, Priyamyada Natarajan, Wydawnictwo Prószyński
<b>Windows 8 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serverless na platformie Azure Zbigniew Fryźlewicz, Dariusz Parzygnat, Łukasz Przerada HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
SQL w Interbase dla Windows i Linuksa Arkadiusz Jakubowski HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

sobota, 04 lipiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami