Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

35.00zł
28.00zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji 79.00zł 63.99zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji

Tytuł: Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN: 978-83-01-20647-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 63.99zł


Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji.

Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego.

Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Tytuł książki: "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji"
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 63.99zł
Klienci, którzy kupili „Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji”, kupili także:
<b>Repetytorium maturzysty Fizyka</b>, <font color="navy">Anna Kukuła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Repetytorium maturzysty Fizyka, Anna Kukuła, Wydawnictwo Greg
<b>Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO</b>, <font color="navy">Allan Bedford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO, Allan Bedford, Wydawnictwo HELION
<b>Jedz i bądź piękna! Zdrowa dieta na każdą porę roku</b>, <font color="navy">Dorota Augustyniak-Madejska, Bożena Biernot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Jedz i bądź piękna! Zdrowa dieta na każdą porę roku, Dorota Augustyniak-Madejska, Bożena Biernot, Wydawnictwo Septem
<b>PHP i MySQL Dla każdego. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL Dla każdego. Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie</b>, <font color="navy">Timbrell John</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie, Timbrell John, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Myśleć jak Leonardo da Vinci</b>, <font color="navy">Michael Gelb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Myśleć jak Leonardo da Vinci, Michael Gelb, Wydawnictwo Rebis
<b>Angielski dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Gavin Dudeney, Nicky Hockly</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Angielski dla bystrzaków, Gavin Dudeney, Nicky Hockly, Wydawnictwo Septem
<b>Java Servlets i JavaServer Pages Tom II Wydanie II</b>, <font color="navy">Marty Hall, Larry Brown, Yaakov Chaikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Servlets i JavaServer Pages Tom II Wydanie II, Marty Hall, Larry Brown, Yaakov Chaikin, Wydawnictwo HELION
<b>Gear up Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu</b>, <font color="navy">Lena Ramfelt, Jonas Kjellberg, Tom Kosnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gear up Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu, Lena Ramfelt, Jonas Kjellberg, Tom Kosnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Encyklopedia dla wszystkich

Matematyka Encyklopedia dla wszystkich

91.35zł
69.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION

poniedziałek, 17 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami