Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji 79.00zł
Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji

Tytuł: Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN: 978-83-01-20647-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji.

Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego.

Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Tytuł książki: "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji"
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji”, kupili także:

Elastyczna automatyzacja wytwarzania Obrabiarki i systemy obróbkowe, Jerzy Honczarenko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informatyka Europejczyka iPodręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych, Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo Helion

Medytacja w życiu codziennym. Ścieżki praktyki w sufizmie uniwersalnym. Wydanie II, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

JavaServer Faces 2.2. Mistrzowskie programowanie, Anghel Leonard, Wydawnictwo Helion
<b>Co to jest projektowanie graficzne?</b>, <font color="navy">Quentin Newark</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Co to jest projektowanie graficzne?, Quentin Newark, Wydawnictwo Arkady

Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski + CD, Andrzej Kolaszewski, Piotr Świdwiński, Wydawnictwo Alma-Press

Biofizyka molekularna Zjawiska Instrumenty Modelowanie, Genowefa Ślósarek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Giełda i psychologia Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych Wydanie 3, Piotr Zielonka, Wydawnictwo CEDEWU

TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami