Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Układy cyfrowe Mikrokontrolery » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

74.55zł
55.91zł
Raspberry Pi Przewodnik dla programistów Pythona 34.90zł
Raspberry Pi Przewodnik dla programistów Pythona

Tytuł: Raspberry Pi Przewodnik dla programistów Pythona
Autor: Simon Monk
ISBN: 978-83-246-8709-1
Ilość stron: 160
Data wydania: 03/2014
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł


Zrealizuj projekt dla Pi za pomocą Pythona!

Zastanawiasz się, czy komputer wielkości lekko przerośniętej karty kredytowej może podołać typowym zadaniom? Oczywiście! Oprócz rozmiarów ma on jeszcze jeden atut - kosztuje naprawdę niewiele. Raspberry Pi, bo o nim mowa, został początkowo zaprojektowany jako platforma do nauki programowania dla dzieci.

Jego możliwości jednak rozrosły się błyskawicznie. W tej chwili wykorzystywany jest w wielu interesujących i nowatorskich projektach, sprawdza się również jako miniaturowy serwer WWW, sterownik lub platforma do odtwarzania filmów. Jeżeli masz pomysł, jak go wykorzystać - ta książka pomoże Ci osiągnąć cel.

Jest to przewodnik, dzięki któremu nauczysz się tworzyć oprogramowanie dla Pi przy użyciu języka Python i edytora IDLE. W trakcie lektury dowiesz się, jak skonfigurować Pi, jakie akcesoria będą Ci potrzebne oraz jak to wszystko połączyć w całość. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z podstawami obsługi systemu operacyjnego Linux oraz przekonasz się, że programowanie w języku Python wcale nie jest takie trudne.

Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat podłączania sprzętu do Pi za pomocą GPIO, a następnie zaczniesz budować robota - RaspiRobota. Książka ta stanowi porywającą lekturę, a zrealizowany w niej projekt jest inspirujący i da Ci zajęcie na długie wieczory. Przekonaj się sam!

Dzięki tej książce:
- poznasz platformę Raspberry Pi
- opanujesz podstawy języka Python
- wykonasz prosty projekt oparty na Pi
- zbudujesz swojego robota – RaspiRobota

Odkryj możliwości małego Pi!

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

  • Co to jest Raspberry Pi? (13)
  • Co można zrobić przy użyciu Raspberry Pi? (14)
  • Zapoznanie się z platformą Raspberry Pi (15)
  • Uruchamianie platformy Raspberry Pi (16)
    • Kupowanie niezbędnych elementów (16)
    • Łączenie wszystkiego w całość (22)
  • Uruchamianie systemu (22)
  • Podsumowanie (24)

Rozdział 2. Pierwsze kroki (25)

  • Linux (25)
  • Pulpit (25)
  • Internet (27)
  • Wiersz poleceń (27)
    • Poruszanie się po systemie za pomocą terminala (29)
    • Polecenie sudo (30)
  • Aplikacje (30)
  • Zasoby internetowe (32)
  • Podsumowanie (32)

Rozdział 3. Podstawy języka Python (33)

  • IDLE (33)
    • Wersje języka Python (33)
    • Powłoka języka Python (34)
    • Edytor (34)
  • Liczby (36)
  • Zmienne (37)
  • Pętle for (38)
  • Symulacja rzutów kostką do gry (39)
  • Instrukcja if (41)
    • Porównywanie (42)
    • Bycie logicznym (42)
    • Instrukcja else (43)
  • Instrukcja while (44)
  • Podsumowanie (45)

Rozdział 4. Łańcuchy, listy i słowniki (47)

  • Teoria łańcuchów (47)
  • Listy (49)
  • Funkcje (51)
  • Wisielec (52)
  • Słowniki (58)
  • Krotki (59)
    • Wielokrotne przypisywanie (60)
    • Wiele wartości powrotnych (60)
  • Wyjątki (61)
  • Podsumowanie funkcji (61)
    • Liczby (62)
    • Łańcuchy (62)
    • Listy (64)
    • Słowniki (64)
    • Konwersje typów (65)
  • Podsumowanie (66)

Rozdział 5. Moduły, klasy i metody (67)

  • Moduły (67)
    • Użycie modułów (67)
    • Przydatne biblioteki języka Python (68)
    • Instalowanie nowych modułów (69)
  • Programowanie zorientowane obiektowo (70)
  • Definiowanie klas (71)
  • Dziedziczenie (72)
  • Podsumowanie (74)

Rozdział 6. Pliki i internet (75)

  • Pliki (75)
    • Odczytywanie plików (75)
    • Odczytywanie dużych plików (77)
    • Zapisywanie plików (78)
    • System plików (78)
  • Serializacja (79)
  • Internet (80)
  • Podsumowanie (82)

Rozdział 7. Graficzne interfejsy użytkownika (83)

  • Tkinter (83)
  • Witaj, programisto (83)
  • Konwerter temperatury (84)
  • Inne widżety GUI (88)
    • Pole wyboru (88)
    • Lista (88)
    • Spinbox (89)
    • Układy elementów (89)
    • Pasek przesuwania (92)
  • Okna dialogowe (93)
    • Okno wyboru koloru (94)
    • Okno wyboru pliku (95)
  • Menu (95)
  • Obszar rysowania (96)
  • Podsumowanie (97)

Rozdział 8. Programowanie gier (99)

  • Co to jest pygame? (99)
  • Witaj, pygame (100)
  • Malinowa gra (101)
    • Sterowanie myszą (101)
    • Jedna malina (103)
    • Wykrywanie złapania i punktacja (104)
    • Odmierzanie czasu (105)
    • Mnóstwo malin (106)
  • Podsumowanie (108)

Rozdział 9. Współpraca ze sprzętem (109)

  • Piny złącza GPIO (109)
  • Bezpośrednie podłączenie do pinów GPIO (110)
  • Karty rozszerzeń (111)
    • Pi Face (111)
    • Slice of PI/O (112)
    • RaspiRobotBoard (113)
    • Gertboard (114)
  • Karty prototypowania (114)
    • Pi Cobbler (115)
    • Pi Plate (115)
    • Humble Pi (116)
  • Arduino i Raspberry Pi (117)
    • Współpraca Arduino i Raspberry Pi (118)
  • Podsumowanie (120)

Rozdział 10. Projekt z wykorzystaniem karty prototypowania (zegar) (121)

  • Elementy, których potrzebujesz (122)
  • Montaż sprzętu (122)
  • Oprogramowanie (124)
  • Etap drugi (126)
  • Podsumowanie (128)

Rozdział 11. RaspiRobot (129)

  • Elementy, których potrzebujesz (130)
  • Etap pierwszy: podstawowa wersja pojazdu (130)
    • Montaż sprzętu (130)
    • Oprogramowanie (135)
  • Etap drugi: dodanie czujnika odległości i wyświetlacza (136)
    • Krok nr 1 - podłączenie szeregowego adaptera czujnika odległości (136)
    • Krok nr 2 - podłączenie wyświetlacza (136)
    • Krok nr 3 - aktualizacja oprogramowania (138)
    • Krok nr 4 - uruchomienie (138)
    • Zmodyfikowane oprogramowanie (139)
  • Podsumowanie (140)

Rozdział 12. Co dalej? (141)

  • Zasoby związane z systemem Linux (141)
  • Zasoby związane z językiem Python (141)
  • Zasoby związane z platformą Raspberry Pi (142)
  • Inne języki programowania (143)
    • Język Scratch (143)
    • Język C (143)
  • Aplikacje i projekty (144)
    • Centrum multimedialne (Raspbmc) (144)
    • Automatyka domowa (145)
  • Podsumowanie (146)

Skorowidz (147)

Raspberry Pi Przewodnik dla programistów Pythona
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Raspberry Pi Przewodnik dla programistów Pythona”, kupili także:
<b>Inteligentny dom Automatyzacja mieszkania za pomocą platformy Arduino, systemu Android i zwykłego komputera</b>, <font color="navy">Mike Riley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inteligentny dom Automatyzacja mieszkania za pomocą platformy Arduino, systemu Android i zwykłego komputera, Mike Riley, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie układów AVR dla praktyków</b>, <font color="navy">Elliot Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie układów AVR dla praktyków, Elliot Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Raspberry Pi Receptury</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Receptury, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksander Zawada</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2, Aleksander Zawada, Wydawnictwo BTC
<b>Układy programowalne dla początkujących</b>, <font color="navy">Andrzej Pawluczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Układy programowalne dla początkujących, Andrzej Pawluczuk, Wydawnictwo BTC
<b>AVR Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AVR Praktyczne projekty, Tomasz Francuz, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do ekonometrii

Wprowadzenie do ekonometrii

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

niedziela, 17 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami