Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Rachunkowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elastyczność tłokowych silników spalinowych

Elastyczność tłokowych silników spalinowych

29.40zł
23.81zł
Rachunkowość zarządcza Wydanie II 139.00zł
Rachunkowość zarządcza Wydanie II

Tytuł: Rachunkowość zarządcza Wydanie II
Autor: Alicja Anna Jaruga, Przemysław Kabalski, Anna Szychta
ISBN: 978-83-264-3283-5
Ilość stron: 888
Data wydania: 07/2014 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 139.00zł


Książka stanowi kompleksowe źródło wiedzy na temat tradycyjnych i najnowszych koncepcji oraz metod rachunkowości zorientowanej na potrzeby zarządzania.

Celem tej książki jest prezentacja i objaśnienie istoty, zasad i uwarunkowań zastosowania narzędzi składających się na rachunkowość zarządczą jako dziedzinę wiedzy i aktywności niezbędną w procesie efektywnego zarządzania strategicznego i operacyjnego współczesnymi podmiotami gospodarczymi.

Przedmiotem analizy są:
• fundamentalne pojęcia i tendencje w rozwoju rachunkowości zarządczej,
• systemy rachunku kosztów,
• zasady rozliczania i rozwiązania ewidencyjne dotyczące kosztów działalności operacyjnej, stosowane zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Polsce, zasady rozliczania i kalkulacji kosztów produktów w warunkach stosowania rachunku kosztów pełnych i rachunku kasztów zmiennych,
• cele zastosowania i zasady funkcjonowania rachunku kosztów standardowych, zagadnienia i metody rachunkowości zarządczej istotne w podejmowaniu decyzji operacyjnych,
• problematyka rachunku odpowiedzialności, cen transferowych oraz zasad budżetowania operacyjnego,
• przesłanki zastosowania, struktura i zasady kalkulacji w rachunku kosztów działań, zarówno typu klasycznego, jak i Time-Driven ABC,
• metody rachunkowości zarządczej ukierunkowanej strategicznie (m.in. rachunek kosztów docelowych, budżetowanie kapitałowe, zbilansowana karta wyników), zagadnienia strategicznego zarządzania kosztami i wynikami oraz zarządzania opartego na wartości, wybrane organizacyjne i etyczne aspekty rachunkowości zarządczej.

Książka przeznaczona jest dla menedżerów i praktyków rachunkowości zarządczej. Przydatna będzie również dla studentów, jak i osób samodzielnie zdobywających bądź rozszerzających wiedzę z tej dziedziny.

Rachunkowość zarządcza Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Rachunkowość zarządcza Wydanie II”, kupili także:

Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce, Grażyna Ruszczyk, Wydawnictwo Arkady

Sprzedaż przez Internet Aspekty prawne, Mariusz Zelek, Wydawnictwo Difin

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo Onepress

osCommerce Tworzenie sklepów internetowych Wydanie dla początkujących, David Mercer, Wydawnictwo Helion

Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków, Mieczysław Kazimierz Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej, James Borg, Wydawnictwo PWE

Protel 99SE pierwsze kroki, Marek Smyczek, Wydawnictwo BTC

Mikrokontrolery architektura programowanie zastosowania, Ryszrd Pełka, Wydawnictwo WKiŁ

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer, Mark Jeffery, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami