Tytuł: | C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II | Autor: | Alan Ezust, Paul Ezust | ISBN: | 978-83-246-8246-1 | Ilość stron: | 640 | Data wydania: | 02/2014 | Oprawa: | Miękka | Format: | 168x237 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 89.00zł |
Najlepsze wzorce dla C++ i Qt!
Język C++ przez długie lata był liderem wśród języków programowania i wciąż jest rozwijany. Qt to zestaw bibliotek pozwalający na tworzenie atrakcyjnego interfejsu użytkownika, działającego w różnych systemach operacyjnych - Windows, Mac OS X oraz Linux. Projekt jest intensywnie rozwijany od 1992 roku, a najnowsza wersja daje nawet możliwość tworzenia aplikacji internetowych czy mobilnych. Wykorzystanie możliwości C++ oraz potencjału Qt może dać niezwykłe efekty!
W trakcie lektury nauczysz się podstaw języka C++ i zgłębisz tajniki bibliotek Qt. Zdobędziesz interesujące informacje na temat wykorzystania kontenerów, metaobiektów, metawłaściwości i mechanizmu refleksji. Dowiesz się, jak wykorzystać wzorzec MVC (ang. Model-View-Controller) oraz w jaki sposób opanować problemy związane z programowaniem współbieżnym. Ponadto nauczysz się panować nad wskaźnikami i unikać typowych problemów związanych z dostępem do pamięci. Książka ta jest doskonałą pozycją dla wszystkich programistów C++, którzy chcą wzbogacić swój warsztat o bibliotekę Qt.
Dzięki tej książce: - poznasz podstawy C++ oraz Qt - opanujesz programowanie współbieżne - zrozumiesz wzorzec MVC - zbudujesz interesującą aplikację przy użyciu C++ i Qt
Wykorzystaj moc duetu: C++ i Qt!
Spis treści:
CZĘŚĆ I. WZORCE PROJEKTOWE I QT (27) Rozdział 1. Wprowadzenie do C++ (29) Rozdział 2. Pierwsza klasa (81) Rozdział 3. Wprowadzenie do Qt (119) Rozdział 4. Listy (127) Rozdział 5. Funkcje (139) Rozdział 6. Dziedziczenie i polimorfizm (165) Rozdział 7. Biblioteki i wzorce projektowe (221) Rozdział 8. Klasy QObject i QApplication, sygnały i sloty (243) Rozdział 9. Widżety i projektowanie interfejsów (263) Rozdział 10. Główne okna i akcje (301) Rozdział 11. Uogólnienia i kontenery (325) Rozdział 12. Rozdział 13. Modele i widoki (363) Rozdział 14. Walidacja i wyrażenia regularne (393) Rozdział 15. Parsowanie XML (413) Rozdział 16. Więcej wzorców projektowych (433) Rozdział 17. Współbieżność (455) Rozdział 18. Programowanie baz danych (483)
CZĘŚĆ II. PODSTAWY JĘZYKA C++ (493) Rozdział 19. Typy i wyrażenia (495) Rozdział 20. Zakres identyfikatorów i klasa pamięci (531) Rozdział 21. Dostęp do pamięci (549) Rozdział 22. Szczegółowo o dziedziczeniu (565)
CZĘŚĆ III. ZADANIA PROGRAMISTYCZNE (581) Rozdział 23. Ćwiczenia: szafa grająca (583) Dodatek A. Słowa kluczowe języka C++ (589) Dodatek B. Standardowe nagłówki (591) Dodatek C. Narzędzia pracy programisty (593) Dodatek D. Przewodnik Alana: Debian w pigułce dla programistów (615) Dodatek E. Konfiguracja C++/Qt (621)
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II --- Pozycja niedostępna.---
|