Tytuł: | Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie II | Tytuł oryginalny | Python Crash Course: A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming, 2nd Edition | Autor: | Eric Matthes | ISBN: | 978-83-283-6360-1 | Ilość stron: | 616 | Data wydania: | 06/2020 | Oprawa: | Miękka | Format: | 170x230 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 99.00zł |
Popularność Pythona stale rośnie: jest wszechstronny i zoptymalizowany pod kątem efektywności pracy, czytelności kodu i jakości oprogramowania, do tego darmowy, łatwo przenośny i można się go szybko nauczyć.
Nadaje się do tworzenia gier i aplikacji sieciowych, do wdrażania indywidualnych rozwiązań biznesowych, sprawdza się nawet jako bezcenne narzędzie badaczy różnych dziedzin nauki.
Jeśli tylko programista trochę się postara, może w Pythonie łatwo pisać przejrzysty, zwięzły kod, który jest prosty w utrzymaniu i nie sprawia problemów przy rozwijaniu oprogramowania. Python to idealny wybór dla każdego, kto nie chce tracić dużo czasu na naukę i liczy na to, że szybko zacznie pisać poprawny i działający kod.
Doskonałe przedstawienie materiału wraz z dobrym wyjaśnieniem przykładowych fragmentów kodu. Ta książka rozwija się wraz z czytelnikiem - poruszasz się małymi krokami do przodu, zaczynasz tworzyć coraz bardziej skomplikowany kod, a po drodze wszystko jest dokładnie wyjaśnione.
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcisz nawyk starannego testowania kodu przed wdrożeniem.
Poszczególne zagadnienia będziesz natychmiast utrwalać dzięki licznym ćwiczeniom. Kolejnym etapem nauki będą praktyczne projekty: gra zręcznościowa, wizualizacja danych oraz aplikacja internetowa. Umiejętności, które zdobędziesz w ramach tego błyskawicznego kursu Pythona, pozwolą Ci tworzyć własne, rzeczywiste i wykorzystywane w praktyce aplikacje!
W tej książce znajdziesz dokładne instrukcje, jak:
• przygotować środowisko pracy i napisać swój pierwszy program
• wykorzystywać biblioteki i narzędzia Pythona, w tym pygame, matplotlib, plotly i Django
• generować interaktywne wizualizacje danych
• tworzyć proste aplikacje internetowe i wdrażać je na serwerach WWW
• testować i debugować kod oraz z powodzeniem rozwiązywać pojawiające się problemy
Zacznij programować w Pythonie! Szybko, już.
Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie II --- Pozycja niedostępna.---
|