Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona G³ówna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawarto¶æ Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategoriê
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeñstwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Gie³da Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiêbiorstwo
  Rachunkowo¶æ
  Sprzeda¿
  Sukces
  Szkolenia
  Zarz±dzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika u¿ytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarz±dzania
Informatyka w szkole
Jêzyki programowania
Matematyka
Multimedia
Obs³uga komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy in¿ynierskie
Programy matematyczne
S³owniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pe³ny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Python w uczeniu maszynowym Podej¶cie sterowane testami

Python w uczeniu maszynowym Podej¶cie sterowane testami

69.90z³
55.92z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III 49.90z³ 37.43z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III

Tytu³: Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ oryginalny The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
ISBN: 978-83-240-5580-7
Ilo¶æ stron: 336
Data wydania: 03/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³


Punkt prze³omowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodz± poza w±skie grono kilku osób i zamieniaj± siê w modê.

• Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle sta³ siê obiektem po¿±dania hipsterów na ca³ym ¶wiecie?
• Czy wyraz twarzy prowadz±cego wieczorne wiadomo¶ci mo¿e mieæ wp³yw na wynik wyborów?
• Dlaczego numery telefonów nie powinny mieæ wiêcej ni¿ 7 cyfr i dlaczego nie mo¿esz mieæ wiêcej ni¿ 150 znajomych?

Malcolm Gladwell pokazuje narodziny i cykl ¿ycia trendu, który jest niczym wirus – zamienia pojedyncze zachorowania w epidemiê. Jego rozprzestrzenianie siê zale¿y od momentu zwrotnego – punktu prze³omowego, który czêsto dokonuje siê na poziomie rzeczy pozornie niewa¿nych lub nawet niedostrzegalnych. Dziêki Gladwellowi nauczymy siê go zauwa¿aæ i zrozumiemy, sk±d bior± siê gusty, trendy i mody.

Punkt prze³omowy to klasyczna ksi±¿ka, która zmieni twój sposób my¶lenia – zarówno o sprzedawaniu produktów, jak i rozprzestrzenianiu siê nowych idei.

Malcolm Gladwell – autor piêciu bestsellerów z listy „New York Timesa”, które sprzeda³y siê w wielomilionowym nak³adzie na ca³ym ¶wiecie. „Time” umie¶ci³ go na li¶cie 100 najbardziej wp³ywowych osób, „Foreign Policy” zaliczy³ do grona 100 najwa¿niejszych intelektualistów ¶wiata. Znalaz³ siê na li¶cie Thinkers50 – najwa¿niejszych my¶licieli zajmuj±cych siê tematyk± zarz±dzania. Tropiciel prawd o ¶wiecie i spo³eczeñstwie, które odkrywa po¶ród zaskakuj±cych danych. Jego b³yskotliwe i porywaj±ce ksi±¿ki ods³aniaj± ukryte mechanizmy funkcjonowania ¶wiata i nas samych.

Znak Literanova poleca nowe wydanie trzech prze³omowych ksi±¿ek Malcolma Gladwella: Punkt prze³omowy, B³ysk! i Poza schematem.


Najni¿sza cena z 30 dni przed obni¿k± 37,43z³

Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ ksi±¿ki: "Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III"
Autor: Malcolm Gladwell
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³
Klienci, którzy kupili „Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III”, kupili tak¿e:

Rachunkowo¶æ finansowa od podstaw, Józef Aleszczyk, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Dokumentacja budowlana 1 Rysunek budowlany, Anna Tofiluk, Jacek Mazur, Wydawnictwo WSiP

Trening si³owy bez sprzêtu, Olivier Lafay, Wydawnictwo JK

Offshoring, John Urry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Oswoiæ bessê, czyli inwestowanie na rynku nied¼wiedzia, Kenneth E. Little, Wydawnictwo Onepress

Umys³ przewiduj±cy przysz³o¶æ, David Loye, Wydawnictwo Kos

Era Facebooka Wykorzystaj sieci spo³eczno¶ciowe do promocji, sprzeda¿y i komunikacji z Twoimi klientami Wydanie II, Clara Shih, Wydawnictwo Helion

Trening mózgu. 50 zadañ wzmacniaj±cych równowagê lewej i prawej pó³kuli, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Trening mentalny biegacza Jak utrzymaæ motywacjê, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowo¶ci |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysy³ki |  Kontakt z nami