Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona G³ówna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawarto¶æ Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategoriê
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeñstwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Gie³da Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiêbiorstwo
  Rachunkowo¶æ
  Sprzeda¿
  Sukces
  Szkolenia
  Zarz±dzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika u¿ytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarz±dzania
Informatyka w szkole
Jêzyki programowania
Matematyka
Multimedia
Obs³uga komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy in¿ynierskie
Programy matematyczne
S³owniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pe³ny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKi£
Skutery francuskie, hiszpañskie, w³oskie, niemieckie i japoñskie Poradnik obs³ugi i naprawy

Skutery francuskie, hiszpañskie, w³oskie, niemieckie i japoñskie Poradnik obs³ugi i naprawy

96.60z³
82.11z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III 49.90z³ 37.43z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III

Tytu³: Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ oryginalny The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
ISBN: 978-83-240-5580-7
Ilo¶æ stron: 336
Data wydania: 03/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³


Punkt prze³omowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodz± poza w±skie grono kilku osób i zamieniaj± siê w modê.

• Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle sta³ siê obiektem po¿±dania hipsterów na ca³ym ¶wiecie?
• Czy wyraz twarzy prowadz±cego wieczorne wiadomo¶ci mo¿e mieæ wp³yw na wynik wyborów?
• Dlaczego numery telefonów nie powinny mieæ wiêcej ni¿ 7 cyfr i dlaczego nie mo¿esz mieæ wiêcej ni¿ 150 znajomych?

Malcolm Gladwell pokazuje narodziny i cykl ¿ycia trendu, który jest niczym wirus – zamienia pojedyncze zachorowania w epidemiê. Jego rozprzestrzenianie siê zale¿y od momentu zwrotnego – punktu prze³omowego, który czêsto dokonuje siê na poziomie rzeczy pozornie niewa¿nych lub nawet niedostrzegalnych. Dziêki Gladwellowi nauczymy siê go zauwa¿aæ i zrozumiemy, sk±d bior± siê gusty, trendy i mody.

Punkt prze³omowy to klasyczna ksi±¿ka, która zmieni twój sposób my¶lenia – zarówno o sprzedawaniu produktów, jak i rozprzestrzenianiu siê nowych idei.

Malcolm Gladwell – autor piêciu bestsellerów z listy „New York Timesa”, które sprzeda³y siê w wielomilionowym nak³adzie na ca³ym ¶wiecie. „Time” umie¶ci³ go na li¶cie 100 najbardziej wp³ywowych osób, „Foreign Policy” zaliczy³ do grona 100 najwa¿niejszych intelektualistów ¶wiata. Znalaz³ siê na li¶cie Thinkers50 – najwa¿niejszych my¶licieli zajmuj±cych siê tematyk± zarz±dzania. Tropiciel prawd o ¶wiecie i spo³eczeñstwie, które odkrywa po¶ród zaskakuj±cych danych. Jego b³yskotliwe i porywaj±ce ksi±¿ki ods³aniaj± ukryte mechanizmy funkcjonowania ¶wiata i nas samych.

Znak Literanova poleca nowe wydanie trzech prze³omowych ksi±¿ek Malcolma Gladwella: Punkt prze³omowy, B³ysk! i Poza schematem.


Najni¿sza cena z 30 dni przed obni¿k± 37,43z³

Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ ksi±¿ki: "Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III"
Autor: Malcolm Gladwell
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³
Klienci, którzy kupili „Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III”, kupili tak¿e:

Statystyka Zbiór zadañ Wydanie 4, Helena Kassyk-Rokicka, Irena Kowalska, Irena Krawczak, Wiktoria Wróble, Wydawnictwo PWE
<b>70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, ¶wietne samopoczucie i niespo¿yta energia</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, ¶wietne samopoczucie i niespo¿yta energia, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus
<b>Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla ¶ledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestêpczo¶ci zorgani</b>, <font color="navy">Jon DiMaggio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla ¶ledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestêpczo¶ci zorgani, Jon DiMaggio, Wydawnictwo Helion

Fizyka Zbiór zadañ dla gimnazjum, Leszek Bober, Wydawnictwo ¯ak
<b>Design Thinking. Jak wykorzystaæ my¶lenie projektowe do zwiêkszenia zysków Twojej firmy</b>, <font color="navy">Danuta Piasecka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking. Jak wykorzystaæ my¶lenie projektowe do zwiêkszenia zysków Twojej firmy, Danuta Piasecka, Wydawnictwo Onepress

Adobe Premiere Elements domowe studio wideo, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do sieci neuronowych, StatSoft, Wydawnictwo StatSoft

Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Dan Schawbel, Wydawnictwo Onepress

Identyfikacja modeli parametrycznych w przyk³adach, Krzysztof Janiszewski, Wydawnictwo EXIT

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowo¶ci |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysy³ki |  Kontakt z nami