Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona G³ówna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawarto¶æ Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategoriê
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeñstwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Gie³da Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiêbiorstwo
  Rachunkowo¶æ
  Sprzeda¿
  Sukces
  Szkolenia
  Zarz±dzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika u¿ytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarz±dzania
Informatyka w szkole
Jêzyki programowania
Matematyka
Multimedia
Obs³uga komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy in¿ynierskie
Programy matematyczne
S³owniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pe³ny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyñski i S-ka
Liczby Ich dzieje rodzaje w³asno¶ci

Liczby Ich dzieje rodzaje w³asno¶ci

44.00z³
35.20z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III 49.90z³ 37.43z³
Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III

Tytu³: Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ oryginalny The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
ISBN: 978-83-240-5580-7
Ilo¶æ stron: 336
Data wydania: 03/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³


Punkt prze³omowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodz± poza w±skie grono kilku osób i zamieniaj± siê w modê.

• Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle sta³ siê obiektem po¿±dania hipsterów na ca³ym ¶wiecie?
• Czy wyraz twarzy prowadz±cego wieczorne wiadomo¶ci mo¿e mieæ wp³yw na wynik wyborów?
• Dlaczego numery telefonów nie powinny mieæ wiêcej ni¿ 7 cyfr i dlaczego nie mo¿esz mieæ wiêcej ni¿ 150 znajomych?

Malcolm Gladwell pokazuje narodziny i cykl ¿ycia trendu, który jest niczym wirus – zamienia pojedyncze zachorowania w epidemiê. Jego rozprzestrzenianie siê zale¿y od momentu zwrotnego – punktu prze³omowego, który czêsto dokonuje siê na poziomie rzeczy pozornie niewa¿nych lub nawet niedostrzegalnych. Dziêki Gladwellowi nauczymy siê go zauwa¿aæ i zrozumiemy, sk±d bior± siê gusty, trendy i mody.

Punkt prze³omowy to klasyczna ksi±¿ka, która zmieni twój sposób my¶lenia – zarówno o sprzedawaniu produktów, jak i rozprzestrzenianiu siê nowych idei.

Malcolm Gladwell – autor piêciu bestsellerów z listy „New York Timesa”, które sprzeda³y siê w wielomilionowym nak³adzie na ca³ym ¶wiecie. „Time” umie¶ci³ go na li¶cie 100 najbardziej wp³ywowych osób, „Foreign Policy” zaliczy³ do grona 100 najwa¿niejszych intelektualistów ¶wiata. Znalaz³ siê na li¶cie Thinkers50 – najwa¿niejszych my¶licieli zajmuj±cych siê tematyk± zarz±dzania. Tropiciel prawd o ¶wiecie i spo³eczeñstwie, które odkrywa po¶ród zaskakuj±cych danych. Jego b³yskotliwe i porywaj±ce ksi±¿ki ods³aniaj± ukryte mechanizmy funkcjonowania ¶wiata i nas samych.

Znak Literanova poleca nowe wydanie trzech prze³omowych ksi±¿ek Malcolma Gladwella: Punkt prze³omowy, B³ysk! i Poza schematem.


Najni¿sza cena z 30 dni przed obni¿k± 37,43z³

Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu³ ksi±¿ki: "Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III"
Autor: Malcolm Gladwell
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z³ 37.43z³
Klienci, którzy kupili „Punkt prze³omowy O ma³ych przyczynach wielkich zmian Wydanie III”, kupili tak¿e:

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKi£

Gabinet matematycznych zagadek Czê¶æ 2, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Organizacja ruchu kolejowego, Marianna Jacyna , Miros³aw Krze¶niak, Janusz Szkopiñski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uchwycone obiektywem Lekcje legendarnego fotografa dzikich zwierzat, Moose Peterson, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadañ z analizy matematycznej Wydanie 9, Józef Bana¶, Stanis³aw Wêdrychowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Employer branding. Praktyczny podrêcznik</b>, <font color="navy">Edyta Sander, Mateusz Jab³onowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding. Praktyczny podrêcznik, Edyta Sander, Mateusz Jab³onowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Wielka ksiêga ma³ych projektów w Pythonie. 81 ³atwych praktycznych programów</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wielka ksiêga ma³ych projektów w Pythonie. 81 ³atwych praktycznych programów, Al Sweigart, Wydawnictwo Helion

Projekt McKinsey Skuteczne techniki zespo³owego rozwi±zywania problemów, Paul N. Friga, Wydawnictwo Promise

Liderzy jedz± na koñcu. Dlaczego niektóre zespo³y potrafi± ¶wietnie wspó³pracowaæ, a inne nie, Simon Sinek, Wydawnictwo Onepress

pi±tek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowo¶ci |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysy³ki |  Kontakt z nami