Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Diagnostyka edukacyjna Podręcznik akademicki

Diagnostyka edukacyjna Podręcznik akademicki

59.00zł
Public Relations w Internecie 31.90zł
Public Relations w Internecie

Autor: Jerzy P. Szyfter

ISBN: 83-7361-673-X

Ilość stron: 180

Data wydania: 01/2005

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta - internetowy savoir-vivre.

Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Rozdziały:

Rozdział 1. e-PR, czyli public relations w internecie (9)

  • e-PR zaczyna się od kliknięcia (9)
  • PR alternatywą dla reklamy? (17)
  • Strategie PR w internecie (21)

Rozdział 2. Witryna jako narzędzie e-PR (29)

  • Budowanie więzi poprzez dialog i wymianę (29)
  • Twoja witryna świadczy o tobie (32)
  • Jak planować i budować skuteczne strony internetowe (36)
  • Systemy redakcyjne CMS (46)
  • Poznajemy naszego klienta (50)

Rozdział 3. Internetowe biuro prasowe (55)

  • Pressroom już nie tylko dla dziennikarzy (55)
  • Dziesięć zasad tworzenia internetowego biura prasowego (58)
  • Drogo nie znaczy dobrze (62)

Rozdział 4. Komunikat prasowy w czasach internetu (67)

  • Komunikat nie odchodzi do lamusa (67)
  • Jak pisać komunikat - parę wskazówek (72)

Rozdział 5. Gdy firma przeżywa kryzys (77)

  • Czas, dostęp do informacji, wykwalifikowany personel (77)
  • Wielkie marki w tarapatach (78)
  • Plotka - trudne wyzwanie dla PR (84)
  • Antystrony - to jeszcze większy kłopot (87)
  • Jak bronić się przed kryzysem? (90)

Rozdział 6. Monitorowanie mediów online (93)

  • Uwaga, mówią o nas! (93)
  • Jak monitorować (96)

Rozdział 7. Pozycjonowanie witryny (99)

  • Wyszukiwarka - okno na świat (99)
  • Jak sprawić, aby nas zobaczono? (101)

Rozdział 8. Praca z grupami dyskusyjnymi (109)

  • Grupa dyskusyjna narzędziem sieciowego PR (109)
  • Grupy - jak się tam dostać? (111)
  • Usenet rządzi się swoimi prawami (113)
  • Praca z grupami dyskusyjnymi (115)

Rozdział 9. Internetowe narzędzia komunikacji (121)

  • Instrumenty komunikacji pocztą elektroniczną (121)
  • E-mailing - nadzieja marketingu (124)
  • Newslettery: krótko, ciekawie i na temat (128)
  • Komunikatory to nie tylko pogawędki (130)

Rozdział 10. Internetowy savoir-vivre (133)

  • Ogólne zasady netykiety (133)
  • Korespondencja osobista (134)
  • Publikowanie wiadomości na grupach (136)
  • Kilka rad na różne okazje (139)

Dodatek A Literatura przedmiotu (141)

  • Literatura w języku polskim (141)
  • Literatura w języku angielskim (143)
  • Artykuły i opracowania (145)

Dodatek B Załączniki (147)

  • Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (147)
  • Oświadczenie prasowe Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (153)

Dodatek C Słownik pojęć public relations w internecie (PR, internet, marketing, reklama) (157)

Public Relations w Internecie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Public Relations w Internecie”, kupili także:

Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

Konsolidacja sprawozdań finansowych według MSSF, Anna Gierusz, Maciej Gierusz, Wydawnictwo ODDK

CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP, Łukasz Sosna, Wydawnictwo Helion

Beton i jego technologie Uwzględnia normę PN-EN 206-1, Zygmunt Jamroży, Wydawnictwo Naukowe PWN

Asfalty drogowe, Irena Gaweł, Maria Kalabińska, Jerzy Piłat, Wydawnictwo WKiŁ

Teoria względności dla dociekliwych, Daniel F. Styer, Wydawnictwo Prószyński

Hiszpański dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Gail Stein, Wydawnictwo Septem

Dynamiczne Aikido, Gozo Shioda, Wydawnictwo Diamond Books

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami