Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemniczy świat genomu ludzkiego

Tajemniczy świat genomu ludzkiego

45.00zł
36.00zł
Public Relations w bankach wirtualnych 53.00zł
Public Relations w bankach wirtualnych

Autor: Michał Macierzyński

ISBN: 978-83-7556-115-9

Ilość stron: 260

Data wydania: 2008

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych.

W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.

Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów.

Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.

Public Relations w bankach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Public Relations w bankach wirtualnych”, kupili także:

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach, Magdalena Pawłowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marijn Haverbeke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III, Marijn Haverbeke, Wydawnictwo Helion

Fotowoltaika w teorii i praktyce, Ewa Klugmann-Radziemska, Wydawnictwo BTC

Audyt wewnętrzny w doskonaleniu instytucji Aspekty teoretyczno-metodologiczne i praktyczne, Marek Lisiński, Wydawnictwo PWE

Kabała pieniędzy Żydowska filozofia bogacenia się, Rabbi Nilton Bonder, Wydawnictwo Onepress

Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione, Grzegorz "Moment" Płaczek, Wydawnictwo Helion

Czym jest projektowanie publikacji, Lakshmi Bhaskaran, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Matematyka Obowiązkowa matura Paszport maturzysty, Adam Włodzimierz Miziołek, Małgorzata Miziołek, Wydawnictwo RM

Gotowi na wszystko 52 zasady efektywności w pracy i życiu, David Allen, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami