Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Psychologia zarządzania w organizacji 39.90zł
Psychologia zarządzania w organizacji

Tytuł: Psychologia zarządzania w organizacji
Autor: Anna Maria Zawadzka
ISBN: 978-83-01-16356-3
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł


Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki.

W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa.

W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.

Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.

Psychologia zarządzania w organizacji
Tytuł książki: "Psychologia zarządzania w organizacji"
Autor: Anna Maria Zawadzka
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia zarządzania w organizacji”, kupili także:

Docker dla praktyków. Wydanie II, Jeeva S. Chelladhurai, Vinod Singh, Pethuru Raj, Wydawnictwo Helion
<b>Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty</b>, <font color="navy">Paweł Muzyczyszyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty, Paweł Muzyczyszyn, Wydawnictwo Onepress

Księga wszechświatów, John D. Barrow, Wydawnictwo Prószyński
<b>Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika. Zasady doświadczeń konwersacyjnych</b>, <font color="navy">Cathy Pearl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika. Zasady doświadczeń konwersacyjnych, Cathy Pearl, Wydawnictwo Helion

Asfalty drogowe, Irena Gaweł, Maria Kalabińska, Jerzy Piłat, Wydawnictwo WKiŁ

InDesign Projekty z klasą, Robin Williams, Wydawnictwo Helion

Chemia analityczna. Podejście praktyczne, E. Hywel Evans, Mike E. Foulkes, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta, Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN

Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami