Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 66.00zł 49.50zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Tytuł: Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut
ISBN: 978-83-283-3980-4
Ilość stron: 224
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 66.00zł 49.50zł


Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji.

Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji.

Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.

To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji.

Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.

Wojciech Haman i Jerzy Gut po raz kolejny przedstawiają ważne motto pracy każdego lidera zespołu: Szef jest od definiowania problemów, a nie od ich rozwiązywania!

Z tej książki dowiesz się między innymi:
• Jakie są etapy rozwoju każdej grupy
• Jak rozpoznawać ważne potrzeby zespołu
• Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami zespołu, a zwłaszcza z marudzeniem i narzekaniem
• Jak budować samodzielność i odpowiedzialność w zespole oraz prowadzić go do pola wpływu


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,50zł

Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
Tytuł książki: "Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy"
Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 66.00zł 49.50zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy”, kupili także:

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

Ptasia inteligencja Rozważania nad intelektem ptaków, Nathan Emery, Wydawnictwo Multico

Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III, Matthew A. Russell, Mikhail Klassen, Wydawnictwo Helion

Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej, Jerzy Merkisz, Jacek Pielecha, Stanisław Radzimirski, Wydawnictwo WKiŁ

Joomla! 1.5 Prosty przepis na własną stronę WWW, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc</b>, <font color="navy">Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc, Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword), Wydawnictwo Sensus

Wskaźniki marketingowe Wydanie 4, Robert Kozielski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Uwierz w siebie Poznaj swoją moc, Claude M. Bristol, Wydawnictwo Onepress

Nowoczesna dietetyczna książka kucharska, Zofia Wieczorek-Chełmińska, Wydawnictwo PZWL

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami