Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Elementarna teoria liczb

Elementarna teoria liczb

29.00zł
21.46zł
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone 77.00zł 54.67zł
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone

Tytuł: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
ISBN: 978-83-283-0205-1
Ilość stron: 312
Data wydania: 12/2014 (wydanie 3)
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 77.00zł 54.67zł


Szanowny Czytelniku!

Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy.

Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.

Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja.

Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.

Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.

Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.

Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.

Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
• masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
• denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
• potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
• wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
• chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.

Spis treści:

  • Rozdział 1. Szef to trudny zawód
  • Rozdział 2. Exposé szefa
    • Jak wygłosić exposé?
      • Intencje szefa dotyczące jego wystąpienia
      • Minimalne granice szefa
      • Maksymalne preferencje szefa
      • Zakończenie exposé
      • Przykładowe exposé szefa
      • Uwagi i komentarze do szefowskiego exposé
    • Rozdział 3. Karanie
      • Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych
      • Sankcje i dolegliwości do karania podwładnych
      • Pułapki podczas karania. Dziecko Rodzic Dorosły
      • Algorytm karania
        • Cel spotkania i ludzka twarz szefa
        • Co podwładny zrobił?
        • Na jakie koszty i konsekwencje pracownik naraził szefa?
        • Jaką granicę z exposé naruszył podwładny?
        • Wyznaczenie kary lub innej dolegliwości
        • Dopuść karanego do głosu tylko jeden raz
        • Propozycja pomocy, aby podwładny w przyszłości nie popełniał podobnych błędów
        • Zapowiedź bardziej surowej sankcji w sytuacji recydywy
        • Zalecenie naprawy błędu
        • Wyraźne zakończenie spotkania
    • Nasze uwagi do karania
      • Rozdział 4. Nagradzanie
        • Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników
        • Sposoby doceniania i wyróżniania pracowników
          • Nagrody-symbole. Przynależność do elity
          • Docenianie bliskich osób dobrego pracownika
          • Nagrody dopasowane do potrzeb i zainteresowań pracownika
          • Nie bój się mówić: Dziękuję. Doceniam. Jestem wdzięczny
      • Kłopoty szefa podczas nagradzania
      • Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym
      • Uwagi do nagradzania
        • Osoby rzeczowe
        • Osoby osobiste
        • Rozdział 5. Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa
          • Jak przekazywać trudne decyzje?
            • Nazwanie celu spotkania
            • Ludzka twarz szefa
            • Jak dopasować ludzką twarz do osobowości szefa (typ osobisty typ rzeczowy)
            • Decyzja przekazana w odpowiedzialnej formie
            • Krótkie, prawdziwe uzasadnienie decyzji
            • Obrona własnej decyzji zdarta płyta
            • Zamknięcie spotkania dotyczącego decyzji szefa lub zaproszenie podwładnego do negocjacji nad sposobem wykonania decyzji
          • Rozdział 6. Model negocjacji nastawionych na współpracę
          • Rozdział 7. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
            • Zdarta płyta
            • Odsłanianie intencji szefa
            • Informacja zwrotna
            • Pytania i parafrazy. Narzędzia skutecznego słuchania
            • Trudne pytania
            • Parafraza potrzeb
            • Sztuka odmawiania podwładnym, czyli szefowskie: Nie
            • Stawianie granic
            • Targowanie szefowskie. Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
            • Rozdział 8. Zwalnianie pracowników
              • Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu
                • Ludzka twarz szefa, intencje, trudności i cel spotkania
                • Decyzja o zwolnieniu, z krótkim uzasadnieniem
                • Zdarta płyta, czyli ochrona decyzji
                • Negocjacje dotyczące sposobu rozstania
                • Targuj się, aby dać podwładnemu satysfakcję
              • Rozdział 9. Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości
              • Rozdział 10. Od prośby do negocjacji
              • Rozdział 11. Refleksje o prośbie i odpowiedzialności
              • Rozdział 12. Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych?
                • Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z narzekaczem
                • Algorytm rozmowy z narzekaczem
                  • Wysłuchanie osłabionego pracownika i odtruwanie go
                  • Pomoc w nazwaniu problemu pracownikowi, który narzeka i marudzi. Zaproszenie do współpracy
                  • Zgłuszanie zawziętego i niepoprawnego narzekacza, który zatruwa zespół
                • Rozdział 13. Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności
                • Rozdział 14. Szef jako mediator
                  • Szef jako mediator
                  • Algorytm mediacji szefowskiej
                  • Rozdział 15. Refleksje na pożegnanie
                    • Refleksje na pożegnanie
                    • Samotność szefa
                    • Motywowanie podwładnych
                    • Wiedza i umiejętności szefa
                    • Rozdział 16. Nie mamy czego się wstydzić
                      • Budujące zakończenie
                      • SUPLEMENT 2008: Nowe sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą
                      • Rozdział 17. Jak związać dobrego pracownika z firmą, kiedy awans pionowy nie jest możliwy?
                        • Doskonalenie relacji szef podwładni
                        • Budowanie awansu poziomego
                          • Pozycja coacha
                          • Pozycja trenera
                          • Pozycja specjalisty
                      • Dbanie o rozwój osobisty pracownika
                        • Akceptuj i nie przeszkadzaj
                        • Jeżeli możesz, zainwestuj
                        • Jeżeli wierzysz inspiruj
                        • Rozdział 18. Jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy?
                          • Próba zatrzymania dobrego pracownika
                          • Jak rozstać się z dobrym pracownikiem, chroniąc interesy szefa i firmy?
                          • Zakończenie
                          • SUPLEMENT 2014: Jak budować współpracę i zaufanie w zespole oraz w firmie?
                          • NEGOCJACJE NASTAWIONE NA WSPÓŁPRACĘ
                            • 1. Zapowiedź celu spotkania negocjacyjnego
                            • 2. Podział na grupy interesów
                            • 3. Przygotowanie listy interesów w podgrupach
                            • 4. Wprowadzenie reguł negocjacyjnych
                            • 5. Przedstawienie interesów każdej z grup
                            • 6. Formułowanie problemów
                            • 7. Grupy robocze i podział zadań wdrożeniowych
                            • INFORMACJE O SZKOLENIACH
                            • Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
                              Tytuł książki: "Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone"
                              Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
                              Wydawnictwo: Onepress
                              Cena: 77.00zł 54.67zł
                              Klienci, którzy kupili „Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone”, kupili także:
                              <b>Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie</b>, <font color="navy">Tom Hayes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
                              Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie, Tom Hayes, Wydawnictwo Wolters Kluwer
                              <b>Asfalty drogowe</b>, <font color="navy">Irena Gaweł, Maria Kalabińska, Jerzy Piłat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
                              Asfalty drogowe, Irena Gaweł, Maria Kalabińska, Jerzy Piłat, Wydawnictwo WKiŁ
                              <b>Projektowanie lotnisk i portów lotniczych</b>, <font color="navy">Piotr Nita</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
                              Projektowanie lotnisk i portów lotniczych, Piotr Nita, Wydawnictwo WKiŁ
                              <b>Geodezja + CD Wydanie 6</b>, <font color="navy">Wiesław Kosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                              Geodezja + CD Wydanie 6, Wiesław Kosiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
                              <b>Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet</b>, <font color="navy">Aleksandra Płucienik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                              Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet, Aleksandra Płucienik, Wydawnictwo Naukowe PWN
                              <b>Historia wnętrz Dom od roku 1700</b>, <font color="navy">Steven Parissien</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
                              Historia wnętrz Dom od roku 1700, Steven Parissien, Wydawnictwo Arkady
                               Koszyk
                              0 przedmiotów
                              Producent
                              Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

                              Wydawnictwo Onepress
                               Kategoria:
                               Informatyczne systemy zarzadzania
                              Zintegrowane systemy zarządzania + CD Wydanie II

                              Zintegrowane systemy zarządzania + CD Wydanie II

                              64.90zł
                              51.92zł
                              Informacje
                              Regulamin sklepu.
                              Koszty wysyłki.
                              Polityka prywatności.
                              Jak kupować?
                              Napisz do Nas.
                               Wydawnictwa
                               Poradniki
                              RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
                              Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
                              Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
                              Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
                              Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
                              Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
                              Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
                              OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
                              Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

                              środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami