Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

39.90zł
31.92zł
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone 77.00zł 57.75zł
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone

Tytuł: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
ISBN: 978-83-283-0205-1
Ilość stron: 312
Data wydania: 12/2014 (wydanie 3)
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 77.00zł 57.75zł


Szanowny Czytelniku!

Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy.

Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.

Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja.

Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.

Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.

Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.

Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.

Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
• masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
• denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
• potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
• wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
• chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.

Spis treści:

  • Rozdział 1. Szef to trudny zawód
  • Rozdział 2. Exposé szefa
    • Jak wygłosić exposé?
      • Intencje szefa dotyczące jego wystąpienia
      • Minimalne granice szefa
      • Maksymalne preferencje szefa
      • Zakończenie exposé
      • Przykładowe exposé szefa
      • Uwagi i komentarze do szefowskiego exposé
    • Rozdział 3. Karanie
      • Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych
      • Sankcje i dolegliwości do karania podwładnych
      • Pułapki podczas karania. Dziecko Rodzic Dorosły
      • Algorytm karania
        • Cel spotkania i ludzka twarz szefa
        • Co podwładny zrobił?
        • Na jakie koszty i konsekwencje pracownik naraził szefa?
        • Jaką granicę z exposé naruszył podwładny?
        • Wyznaczenie kary lub innej dolegliwości
        • Dopuść karanego do głosu tylko jeden raz
        • Propozycja pomocy, aby podwładny w przyszłości nie popełniał podobnych błędów
        • Zapowiedź bardziej surowej sankcji w sytuacji recydywy
        • Zalecenie naprawy błędu
        • Wyraźne zakończenie spotkania
    • Nasze uwagi do karania
      • Rozdział 4. Nagradzanie
        • Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników
        • Sposoby doceniania i wyróżniania pracowników
          • Nagrody-symbole. Przynależność do elity
          • Docenianie bliskich osób dobrego pracownika
          • Nagrody dopasowane do potrzeb i zainteresowań pracownika
          • Nie bój się mówić: Dziękuję. Doceniam. Jestem wdzięczny
      • Kłopoty szefa podczas nagradzania
      • Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym
      • Uwagi do nagradzania
        • Osoby rzeczowe
        • Osoby osobiste
        • Rozdział 5. Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa
          • Jak przekazywać trudne decyzje?
            • Nazwanie celu spotkania
            • Ludzka twarz szefa
            • Jak dopasować ludzką twarz do osobowości szefa (typ osobisty typ rzeczowy)
            • Decyzja przekazana w odpowiedzialnej formie
            • Krótkie, prawdziwe uzasadnienie decyzji
            • Obrona własnej decyzji zdarta płyta
            • Zamknięcie spotkania dotyczącego decyzji szefa lub zaproszenie podwładnego do negocjacji nad sposobem wykonania decyzji
          • Rozdział 6. Model negocjacji nastawionych na współpracę
          • Rozdział 7. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
            • Zdarta płyta
            • Odsłanianie intencji szefa
            • Informacja zwrotna
            • Pytania i parafrazy. Narzędzia skutecznego słuchania
            • Trudne pytania
            • Parafraza potrzeb
            • Sztuka odmawiania podwładnym, czyli szefowskie: Nie
            • Stawianie granic
            • Targowanie szefowskie. Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
            • Rozdział 8. Zwalnianie pracowników
              • Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu
                • Ludzka twarz szefa, intencje, trudności i cel spotkania
                • Decyzja o zwolnieniu, z krótkim uzasadnieniem
                • Zdarta płyta, czyli ochrona decyzji
                • Negocjacje dotyczące sposobu rozstania
                • Targuj się, aby dać podwładnemu satysfakcję
              • Rozdział 9. Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości
              • Rozdział 10. Od prośby do negocjacji
              • Rozdział 11. Refleksje o prośbie i odpowiedzialności
              • Rozdział 12. Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych?
                • Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z narzekaczem
                • Algorytm rozmowy z narzekaczem
                  • Wysłuchanie osłabionego pracownika i odtruwanie go
                  • Pomoc w nazwaniu problemu pracownikowi, który narzeka i marudzi. Zaproszenie do współpracy
                  • Zgłuszanie zawziętego i niepoprawnego narzekacza, który zatruwa zespół
                • Rozdział 13. Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności
                • Rozdział 14. Szef jako mediator
                  • Szef jako mediator
                  • Algorytm mediacji szefowskiej
                  • Rozdział 15. Refleksje na pożegnanie
                    • Refleksje na pożegnanie
                    • Samotność szefa
                    • Motywowanie podwładnych
                    • Wiedza i umiejętności szefa
                    • Rozdział 16. Nie mamy czego się wstydzić
                      • Budujące zakończenie
                      • SUPLEMENT 2008: Nowe sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą
                      • Rozdział 17. Jak związać dobrego pracownika z firmą, kiedy awans pionowy nie jest możliwy?
                        • Doskonalenie relacji szef podwładni
                        • Budowanie awansu poziomego
                          • Pozycja coacha
                          • Pozycja trenera
                          • Pozycja specjalisty
                      • Dbanie o rozwój osobisty pracownika
                        • Akceptuj i nie przeszkadzaj
                        • Jeżeli możesz, zainwestuj
                        • Jeżeli wierzysz inspiruj
                        • Rozdział 18. Jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy?
                          • Próba zatrzymania dobrego pracownika
                          • Jak rozstać się z dobrym pracownikiem, chroniąc interesy szefa i firmy?
                          • Zakończenie
                          • SUPLEMENT 2014: Jak budować współpracę i zaufanie w zespole oraz w firmie?
                          • NEGOCJACJE NASTAWIONE NA WSPÓŁPRACĘ
                            • 1. Zapowiedź celu spotkania negocjacyjnego
                            • 2. Podział na grupy interesów
                            • 3. Przygotowanie listy interesów w podgrupach
                            • 4. Wprowadzenie reguł negocjacyjnych
                            • 5. Przedstawienie interesów każdej z grup
                            • 6. Formułowanie problemów
                            • 7. Grupy robocze i podział zadań wdrożeniowych
                            • INFORMACJE O SZKOLENIACH

                            • Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,75zł

                              Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
                              Tytuł książki: "Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone"
                              Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
                              Wydawnictwo: Onepress
                              Cena: 77.00zł 57.75zł
                              Klienci, którzy kupili „Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone”, kupili także:

                              Język C++ efektywne programowanie obiektowe, Kayshav Dattatri, Wydawnictwo Helion

                              Fizyka dla gimnazjalistów to proste, Renata Mechowina, Wydawnictwo RM

                              Supergeny. Uwolnij potencjał swojego DNA, by cieszyć się dobrym zdrowiem i samopoczuciem, Deepak Chopra M.D., Rudolph E. Tanzi Ph.D., Wydawnictwo Editio

                              GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola, Małgorzata Wiśniewska, Wydawnictwo ODDK
                              <b>Zarządzanie uczelnią cyfrową Między utopią wolności a dystopią władzy</b>, <font color="navy">Łukasz Sułkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                              Zarządzanie uczelnią cyfrową Między utopią wolności a dystopią władzy, Łukasz Sułkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

                              U mnie działa. Język branży IT, Paweł Baszuro, Wydawnictwo Helion

                              Mikrokontrolery STM32 dla początkujących, Aleksander Kurczyk, Wydawnictwo BTC

                              Jak zyskać satysfakcję i wzbogacić swoje życie, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus
                              <b>Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Daniel Liang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                              Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII, Daniel Liang, Wydawnictwo Helion

                              czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami