Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Office Word 2007: Egzamin 77-601 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Office Word 2007: Egzamin 77-601 Microsoft Official Academic Course

29.40zł
24.70zł
Psychologia konsumenta 79.00zł 57.67zł
Psychologia konsumenta

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison
ISBN: 978-83-01-19486-4
Ilość stron: 456
Data wydania: 07/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł


• Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
• Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
• Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?

Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
• klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
• analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
• perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Psychologia konsumenta
Tytuł książki: "Psychologia konsumenta"
Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia konsumenta”, kupili także:
<b>Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu</b>, <font color="navy">Marcus Buckingham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu, Marcus Buckingham, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim</b>, <font color="navy">Montakab Hamid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim, Montakab Hamid, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu</b>, <font color="navy">Peter F. Drucker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu, Peter F. Drucker, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Pokonać siebie</b>, <font color="navy">Andrzej Cichocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pokonać siebie, Andrzej Cichocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera</b>, <font color="navy">PigOut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera, PigOut, Wydawnictwo Edipresse Polska
<b>Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży</b>, <font color="navy">Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży, Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword), Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do algorytmów

Wprowadzenie do algorytmów

149.00zł
108.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Energia jądrowa wczoraj i dziś Wydanie 2 Grzegorz Jezierski WNT
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION

wtorek, 21 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami