Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Systemy poczty elektronicznej Standardy, architektura, bezpieczeństwo

Systemy poczty elektronicznej Standardy, architektura, bezpieczeństwo

49.00zł
39.69zł
Psychologia konsumenta 79.00zł 57.67zł
Psychologia konsumenta

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison
ISBN: 978-83-01-19486-4
Ilość stron: 456
Data wydania: 07/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł


• Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
• Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
• Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?

Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
• klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
• analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
• perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Psychologia konsumenta
Tytuł książki: "Psychologia konsumenta"
Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia konsumenta”, kupili także:
<b>Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim</b>, <font color="navy">Montakab Hamid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim, Montakab Hamid, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu</b>, <font color="navy">Peter F. Drucker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu, Peter F. Drucker, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Pokonać siebie</b>, <font color="navy">Andrzej Cichocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pokonać siebie, Andrzej Cichocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera</b>, <font color="navy">PigOut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera, PigOut, Wydawnictwo Edipresse Polska
<b>Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży</b>, <font color="navy">Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży, Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword), Wydawnictwo Onepress
<b>Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu</b>, <font color="navy">Marcus Buckingham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu, Marcus Buckingham, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji

Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji

85.00zł
74.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION

sobota, 22 lipiec 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami