Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elementy organizacji Zasoby i zadania

Elementy organizacji Zasoby i zadania

36.75zł
27.93zł
Psychologia inwestowania Wydanie 4 44.90zł
Psychologia inwestowania Wydanie 4

Tytuł: Psychologia inwestowania Wydanie 4
Autor: John R. Nofsinger
ISBN: 978-83-246-2927-5
Ilość stron: 240
Data wydania: 11/2010
Oprawa: Twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł


Decyzje pod całkowitą kontrolą

  • Jak Twoje emocje wpływają na decyzje inwestycyjne?
  • Jakie szkodliwe skutki ma nadmierna pewność siebie?
  • Jak przezwyciężyć negatywne skłonności psychiki?

Okiełznaj swoje emocje i szturmuj giełdę

Stare powiedzenie z Wall Street mówi, że istnieją dwa czynniki, które są w stanie poruszyć rynek — strach i chciwość. Wiele w tym prawdy, jednak ludzki umysł jest na tyle skomplikowany, a nasze emocje tak złożone, że na decyzje inwestycyjne wpływa znaczniej więcej czynników. To dlatego nawet doświadczeni inwestorzy, uzbrojeni w skuteczne narzędzia i znający na pamięć wszelkie finansowe teorie, popełniają głupie i niewybaczalne błędy.

Dowiedz się, w jaki sposób zachowują się inwestorzy, co skłania ich do podejmowania określonych działań, dlaczego zachowania te nie sprzyjają gromadzeniu majątku i co można zrobić, aby temu zaradzić. Poznaj skłonności naszej psychiki, ograniczające możliwość podejmowania trafnych decyzji inwestycyjnych. Naucz się eliminować ich negatywny wpływ, a potem bogać się świadomie i z zimną krwią.

Czwarte wydanie tej książki porusza problemy związane z ostatnim kryzysem finansowym, uwzględnia najbardziej aktualną wiedzę psychologiczną, przydatną przy wyjaśnianiu takich zjawisk, jak nadmierna pewność siebie, dysonans poznawczy, księgowanie mentalne czy preferowanie spółek lokalnych. W książce znalazł się również całkowicie nowy rozdział, poświęcony osądzaniu wyborów inwestycyjnych w zależności od kontekstu decyzyjnego.

  • Wpływ efektów psychologicznych na stan posiadania.
  • Kontrolowanie odczuć wpływających na decyzje inwestycyjne.
  • Interakcje społeczne a inwestowanie.
  • Problemy wynikające z inwestowania w akcje znanych firm.
  • Pamięć a podejmowanie decyzji.
  • Destrukcyjne oddziaływanie iluzorycznej wiedzy.

Rozdziały:

Rozdział 1. Psychologia i finanse (13)

  • Finanse w ujęciu tradycyjnym i behawioralnym (16)
  • Prognozowanie (18)
  • Behawioryzm w finansach (21)
  • Źródła błędnych decyzji (22)
  • Wpływ efektów psychologicznych na stan posiadania (25)
  • W dalszej części książki (27)

Rozdział 2. Nadmierna pewność siebie (31)

  • W jaki sposób nadmierna pewność siebie wpływa na decyzje inwestorskie? (33)
    • Transakcje giełdowe a nadmierna pewność siebie (35)
    • Nadmierna pewność siebie a rynek (40)
  • Nadmierna pewność siebie a ryzyko (41)
  • Iluzoryczna wiedza (42)
  • Iluzoryczna kontrola (46)
    • Wybór (46)
    • Sekwencja rezultatów (47)
    • Znajomość zagadnienia (47)
    • Informacja (47)
    • Aktywne zaangażowanie (47)
    • Sukcesy w przeszłości (48)
  • Handel online (49)
    • Handel online a efekty inwestowania (50)

Rozdział 3. Duma i wstyd (53)

  • Efekt predyspozycji (54)
  • Efekt predyspozycji a stan posiadania (55)
  • Analiza zachowań unikania wstydu i poszukiwania dumy (56)
    • Międzynarodowe badania nad efektem predyspozycji (60)
    • Efekt predyspozycji poza rynkiem papierów wartościowych (61)
  • Zbyt wczesne zamykanie pozycji zyskownych i zbyt długie utrzymywanie przynoszących straty (63)
  • Efekt predyspozycji a informacje (64)
  • Punkt odniesienia (65)
  • Czy efekt predyspozycji może mieć wpływ na rynek? (68)
  • Efekt predyspozycji a doświadczenie inwestora (69)
  • Podsumowanie (70)

Rozdział 4. Postrzeganie ryzyka (73)

  • Efekt "gry na koszt firmy" (74)
  • Efekt "awersji do ryzyka" (lub "ukąszenia węża") (75)
  • Efekt "wychodzenia na swoje" (75)
  • Wpływ na inwestorów (78)
  • Efekt posiadania (lub efekt przywiązania do status quo) (79)
    • Efekt posiadania a inwestorzy (81)
  • Postrzeganie ryzyka inwestycyjnego (82)
  • Pamięć a podejmowanie decyzji (83)
    • Pamięć a decyzje inwestorskie (84)
  • Dysonans poznawczy (85)
    • Dysonans poznawczy a inwestowanie (86)
  • Podsumowanie (90)

Rozdział 5. Kontekst decyzyjny (93)

  • Kontekst a wybór (94)
  • Kontekst a inwestowanie (96)
    • Kontekst a relacja między ryzykiem i zwrotem z inwestycji (96)
    • Kontekst a prognozy (99)
  • Tryby myślenia a proces decyzyjny (100)
  • Identyfikacja trybów myślenia (102)
  • Kontekst ryzyka a tryby myślenia (103)
  • Kontekst a decyzje emerytalne (105)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 6. Mentalne księgowanie (109)

  • Mentalne budżetowanie (110)
    • Łączenie kosztów i korzyści (111)
    • Zadłużanie się (113)
  • Efekt utopionych kosztów (114)
  • Efekt ekonomiczny (116)
  • Mentalne księgowanie a inwestowanie (118)
    • Transakcje (118)
    • Alokacja aktywów (121)
    • Konsekwencje dla rynku (125)

Rozdział 7. Tworzenie portfela (129)

  • Nowoczesna teoria portfelowa (129)
  • Mentalne księgowanie a portfele (130)
  • Świadomość ryzyka (131)
    • Świadomość ryzyka w wymiarze empirycznym (135)
  • Budowanie behawioralnych portfeli (136)
    • Portfele gospodarstw domowych (139)
  • Naiwna dywersyfikacja (140)
    • Plany emerytalne (142)

Rozdział 8. Reprezentatywność i rozpoznawalność (147)

  • Reprezentatywność (147)
  • Reprezentatywność a inwestowanie (149)
    • Efekt ekstrapolacji (150)
  • Rozpoznawalność (155)
  • Inwestycje w akcje znane (155)
    • Preferowanie spółek lokalnych (159)
  • Problemy wynikające z inwestowania w akcje znane (162)
  • Łączny efekt przywiązania do znanego i reprezentatywnego (164)

Rozdział 9. Interakcje społeczne a inwestowanie (167)

  • Wymienianie informacji (168)
    • Kopiowanie portfela sąsiada (169)
  • Otoczenie społeczne (170)
  • Kluby inwestorskie (173)
    • Osiągnięcia klubów inwestorskich (174)
    • Kluby inwestorskie a aktywność społeczna (175)
  • Media (177)
  • Szybkość nie jest najważniejsza (178)
  • Efekt tłumu (179)
    • Tłumnie po akcje (180)
    • Nowa nazwa, nowy bodziec wzrostu (181)
  • Myślenie krótkoterminowe (183)
    • Wiara (184)
    • Akceptacja społeczna (184)

Rozdział 10. Emocje a decyzje inwestycyjne (187)

  • Odczucia a decyzje (187)
  • Odczucia a finanse (190)
    • Odczucia wpływają na decyzje inwestycyjne (190)
    • Słoneczna pogoda (191)
    • Negatywne emocje (194)
    • Optymizm (196)
  • Sentyment (200)
  • Bańki cenowe (202)
  • Inwestycyjny dreszczyk emocji (204)
  • Podsumowanie (206)

Rozdział 11. Samokontrola i podejmowanie decyzji (209)

  • Przeciwstawienie podejścia krótko- i długoterminowego (210)
  • Samokontrola (211)
  • Oszczędzanie a samokontrola (213)
  • Plany emerytalne 401(k) i IRA (Individual Retirement Account) (214)
  • Samokontrola a dywidenda (216)
  • Przezwyciężanie skłonności psychiki (218)
    • Strategia 1. Poznaj swojego wroga (219)
    • Strategia 2. Ustal, w jakim celu inwestujesz (219)
    • Strategia 3. Określ mierzalne kryteria dla swoich inwestycji (220)
    • Strategia 4. Dywersyfikuj (221)
    • Strategia 5. Kontroluj swoje otoczenie inwestycyjne (221)
  • Dodatkowe zasady do przestrzegania (222)
  • Wykorzystywanie skłonności psychiki (224)
    • Od jutra oszczędzaj więcej (225)
    • Oszczędzaj i wygrywaj (227)
Psychologia inwestowania Wydanie 4
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Psychologia inwestowania Wydanie 4”, kupili także:
<b>Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym</b>, <font color="navy">Grzegorz Urban</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, Grzegorz Urban, Wydawnictwo Onepress
<b>Boski Wszechświat</b>, <font color="navy">Owen Gingerich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Boski Wszechświat, Owen Gingerich, Wydawnictwo WUW
<b>Yin Joga Najspokojniejszy trening świata</b>, <font color="navy">Bernie Clark</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vital</font>
Yin Joga Najspokojniejszy trening świata, Bernie Clark, Wydawnictwo Vital
<b>Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością</b>, <font color="navy">Tomasz Bartosz Kalinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Tomasz Bartosz Kalinowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>W rzeczy samej Osobliwe historie wspaniałych materiałów, które nadają kształt naszemu światu</b>, <font color="navy">Mark Miodownik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
W rzeczy samej Osobliwe historie wspaniałych materiałów, które nadają kształt naszemu światu, Mark Miodownik, Wydawnictwo Karakter
<b>Akordy gitarowe dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Antoine Polin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Akordy gitarowe dla bystrzaków, Antoine Polin, Wydawnictwo Septem
<b>Wentylacja i klimatyzacja - warunki techniczne wykonania i odbioru</b>, <font color="navy">Maria Maciejczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Wentylacja i klimatyzacja - warunki techniczne wykonania i odbioru, Maria Maciejczyk, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Service Design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów</b>, <font color="navy">Marcin Chłodnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Service Design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów, Marcin Chłodnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pismo i typografia</b>, <font color="navy">Phil Baines, Andrew Haslam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pismo i typografia, Phil Baines, Andrew Haslam, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

29.80zł
23.84zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami