Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Psychologia ekonomiczna 59.00zł
Psychologia ekonomiczna

Tytuł: Psychologia ekonomiczna
Autor: Zaleśkiewicz Tomasz
ISBN: 978-83-01-18426-1
Ilość stron: 486
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Nowoczesny przegląd najważniejszych zagadnień z zakresu psychologii ekonomicznej, a także dziedzin pokrewnych: ekonomii behawioralnej, neuroekonomii, teorii gier.

Autor prezentuje modele teoretyczne i badania empiryczne opisujące zachowania i decyzje finansowe. Wyjaśnia, dlaczego trzeba sięgnąć do teorii psychologicznych, aby zrozumieć zachowania ekonomiczne.

Tłumaczy, że ekonomista - tak bardzo precyzyjna dziedzina nauki o znacznie dłuższej historii niż psychologia - potrzebuje jednak wsparcia ze strony innych nauk społecznych.

Psychologia ekonomiczna
Tytuł książki: "Psychologia ekonomiczna"
Autor: Zaleśkiewicz Tomasz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia ekonomiczna”, kupili także:

Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości, Janusz Kaniewski, Wydawnictwo Bosz

Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu Wydanie II, Agnieszka Ornatowska, Bogusław Stępień, Wydawnictwo Sensus

Gear up Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu, Lena Ramfelt, Jonas Kjellberg, Tom Kosnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy teorii sygnałów Wydanie V, Jerzy Szabatin, Wydawnictwo WKiŁ

Algorytmy i struktury danych, Lech Banachowski , Krzysztof Diks , Wojciech Rytter, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy, Arkadiusz Manikowski, Wydawnictwo Difin
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

ABC systemu Windows XP PL wydanie II, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Marcin Świątelski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami