Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Coaching » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Klasyczne problemy informatyki w Pythonie

Klasyczne problemy informatyki w Pythonie

69.00zł
Psychologia coachingu 59.90zł
Psychologia coachingu

Tytuł: Psychologia coachingu
Autor: Ho Law, Sara Ireland, Zulfi Hussain
ISBN: 978-83-01-16381-5
Ilość stron: 304
Data wydania: 11/2015 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.90zł


Pierwszy podręcznik dotyczący psychologii coachingu, który łącząc różne teorie psychologiczne tworzy bazę dla coachingu, mentoringu i uczenia się. Autorzy, prezentując najnowsze tendencje w myśleniu, badaniach i osiągnięciach psychologii coachingu, pokazują, jak indywidualni użytkownicy i organizacje mogą wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

Książka pokazuje zastosowanie teorii i zasad psychologicznych w coachingu, doradzaniu oraz uczeniu się jednostek i organizacji. Napisana przez praktyków i dla praktyków. Przedstawia stan wiedzy, definiuje najważniejsze terminy, omawia różne podejścia psychologiczne do coachingu, doradzania i uczenia się. Książka pozwala zrozumieć zarówno sens jak i wartość coachingu. Jej walorami są uporządkowane treści, ścisłe definicje oraz liczne praktyczne przykłady i opisy przypadków z perspektywy psychologicznej.

Przedstawione w książce przykłady praktycznych rozwiązań opierają się na elementach międzykulturowych, dzięki czemu mają wymiar uniwersalny i znajdują zastosowanie w różnych środowiskach. Omówione zostały tu także kwestie skuteczności stosowania wiedzy psychologicznej w coachingu, mentoringu i uczeniu się, wartości coachingu dla przedsiębiorstwa oraz zagadnienia dotyczące etyki i kompetencji osób prowadzących coaching.

Publikacja jest adresowana do studentów studiów społecznych, szczególnie psychologii i pedagogiki, terapeutów różnych orientacji, trenerów i konsultantów, specjalistów i menedżerów działów personalnych, kadry zarządzającej, a także czytelników zainteresowanych formami pomocy edukacyjnej dla osób dorosłych.

Książka autorstwa Lawa, Ireland i Hussaina jest przykładem opracowania problematyki coachingu z perspektywy wiedzy psychologicznej. To całkiem udana próba integrowania istniejącej wiedzy w tym obszarze i pokazania czym jest coaching z perspektywy jednostki i perspektywy organizacji. Dodatkową zaletą książki są liczne przykłady i ćwiczenia (także w postaci analizy przypadków) ilustrujące metodę coachingu i pozwalające zrozumieć jej specyficzny charakter.

Psychologia coachingu
Tytuł książki: "Psychologia coachingu"
Autor: Ho Law, Sara Ireland, Zulfi Hussain
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.90zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia coachingu”, kupili także:

C++ Algorytmy i struktury danych, Adam Drozdek, Wydawnictwo Helion

Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Planeta Ziemia Wszechstronne kompendium wiedzy o kosmosie i naszej planecie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona

Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek, Edward O. Thorp (Author), Nassim Nicholas Taleb (Foreword), Wydawnictwo Onepress

Sternik motorowodny, Andrzej Ostrowski, Wydawnictwo Alma-Press

Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN

BIG DATA - efektywna analiza danych Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie, Viktor Mayer-Schönberger , Kenneth Cukier, Wydawnictwo MT Biznes

Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami, David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford, Wydawnictwo Onepress

Efektywna metoda analizy i syntezy morfologicznej w języku polskim, Robert Wołosz, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami