Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Psychologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie

Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie

79.00zł
Psychologia biznesu 149.00zł
Psychologia biznesu

Tytuł: Psychologia biznesu
Autor: Bohdan Rożnowski , Paweł Fortuna
ISBN: 978-83-01-21177-6
Ilość stron: 590
Data wydania: 06/2020
Oprawa: Miękka
Format: 21.0x29.7cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


• Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym?
• Czy istnieje idealny model przywódcy?
• W jaki sposób można unikać błędów w pracy?
• Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?
• Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników?
• Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia?

Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy.

Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach:

Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność.

W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji.

Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.

Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy.

Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji.

Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji.

Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać.

Psychologia biznesu
Tytuł książki: "Psychologia biznesu"
Autor: Bohdan Rożnowski , Paweł Fortuna
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia biznesu”, kupili także:

Filozofia dla bystrzaków, Tom Morris, Wydawnictwo Septem

Steve Jobs, Walter Isaacson, Wydawnictwo Insignis Media

Zgrana drużyna rodzinna! Jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy, Elizabeth Pantley, Wydawnictwo Onepress

Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami, Danuta Sado, Wydawnictwo WNT

Trwałe metody naprawcze w obiektach budowlanych, Tomasz Błaszczyński, Wiesław Buczkowski, Józef Jasiczak, Mieczysłąw Ka, Wydawnictwo DWE
<b>W poszukiwaniu spokoju. Dziennik uważności dla dzieci</b>, <font color="navy">J. Robin Albertson-Wren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
W poszukiwaniu spokoju. Dziennik uważności dla dzieci, J. Robin Albertson-Wren, Wydawnictwo Sensus

Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Grzegorz Mentel, Wydawnictwo CEDEWU

Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości, Laura Stack, Wydawnictwo Onepress

FitMind Schudnij bez diet, Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz, Wydawnictwo Sensus

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami