Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Przywództwo plemienne 69.00zł
Przywództwo plemienne

Autor: Dave Logan, John King, Halee Fischer-Wright

ISBN: 978-83-7601-574-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 02/2010

Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako część zintegrowanej grupy. Przywództwo plemienne omawia zatem najbardziej twórcze interakcje międzyludzkie i rolę przywódców w budowaniu relacji społecznych.

W książce "Przywództwo plemienne. Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych" można znaleźć wiele intrygujących spostrzeżeń, dotyczących m.in.:
• funkcjonowania organizacji, w których nie ma ducha plemiennego,
• stopniowego przechodzenia od perspektywy "ja" do perspektywy "my",
• efektywności relacji "w trójkach" w porównaniu z kontaktami dwojga ludzi,
• nieograniczonych możliwości prawdziwych plemion.

Książka jest wynikiem 10 lat badań prowadzonych z udziałem 24 tysięcy osób w 24 organizacjach. Autorzy zamiast tabel i liczb przedstawiają konkretne osoby, których sylwetki i losy ilustrują ich wnioski.

Ich zdaniem przywódcy dobrze prosperujących organizacji dbają o wzmacnianie związków "plemiennych", nie zaś samodzielnego działania. Ich spostrzeżenia dotyczące grup można odnieść nie tylko do środowiska firm, ale też do całego życia społecznego.

Rozdziały:

Część I. System przywództwa plemiennego
Rozdział 1. Plemiona korporacyjne
Rozdział 2. Pięć etapów plemiennych
Rozdział 3. System poruszania się w ramach przywództwa plemiennego

Część II. Podróż przywódcy. Jak poprowadzić innych przez poszczególne etapy?
Rozdział 4. Pierwszy etap: blisko rozpadu
Rozdział 5. Etap drugi: oderwani i niezaangażowani
Rozdział 6. Etap trzeci: bardzo dziki Zachód
Rozdział 7. Objawienie przywództwa plemiennego
Rozdział 8. Etap czwarty: wprowadzenie przywództwa plemiennego

Część III. Stabilizacja etapu czwartego
Rozdział 9. Kluczowe wartości i szlachetny cel
Rozdział 10. Związki trzyosobowe i nawiązywanie kontaktów na czwartym etapie
Rozdział 11. Przewodnik po strategii dla przywódcy plemiennego

Część IV. W kierunku społeczności zawodowych (etap piąty)
Rozdział 12. Wczesny etap piąty: życie jest wspaniałe

Załącznik A. Ściągawka dla przywódcy plemiennego
Załącznik B. Historia naszych badań
Załącznik C. Kontakt z nami

Przywództwo plemienne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przywództwo plemienne”, kupili także:
<b>Mózg  Co każdy powinien wiedzieć</b>, <font color="navy">Gary L. Wenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg Co każdy powinien wiedzieć, Gary L. Wenk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Myślenie. Przewodnik użytkownika, Bartosz Brożek, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Poszukiwacze gatunków Bohaterowie, głupcy i szalony pościg, by zrozumieć życie na Ziemi, Richard Conniff, Wydawnictwo Prószyński

System nawigacyjny Galileo aspekty strategiczne naukowe i techniczne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Pedagogika Podręcznik akademicki, Kwieciński Zbigniew, Śliwerski Bogusław, Wydawnictwo Naukowe PWN

Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu, Jack Trout, Steve Rivkin, Wydawnictwo PWE

Roztwory polimerów, Lesław Huppenthal, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX, William Stallings, Wydawnictwo Helion

Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem, Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami