Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Jak kupować w naszej księgarni? Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

47.00zł
35.72zł
Jak kupować w naszej księgarni?
Kategorie towarów są umieszczone z lewej strony. Klikając na odpowiednią kategorię zobaczą Państwo w środku strony sklepu kolejne podkategorie. Po wybraniu produktu wystarczy kliknąć na klawisz KUP TERAZ (lub DO KOSZYKA) i towar zostanie wrzucony do koszyka (nie oznacza to dokonania zakupu). W tym momencie zobaczą Państwo jakie produkty dotychczas umieścili w koszyku i czy chcą Państwo złożyć zamówienie, czy też klikając na klawisz KONTYNUUJ nadal przeglądać towary w sklepie.

Jeśli zmieniamy ilość danego towaru (standardowo do koszyka wkładana jest jedna pozycja), należy po wpisaniu żądanej ilości towaru nacisnąć przycisk PRZELICZ.

Jeśli towar nie jest dostępny, obok niego pojawi się adnotacja Pozycja niedostępna. Należy ten towar usunąć z koszyka. Aby to zrobić, zaznaczamy okienko Usuń przy tym towarze, a następnie naciskamy przycisk PRZELICZ.

Jeśli chcemy jakiś towar usunąć z koszyka, postępujemy jak wyżej.

Produkty można sortować wg.określonych kryteriów: ceny, nazwy produktu lub producenta. W tym celu należy kliknąć wybrane kryterium sortowania na pasku znajdującym się nad listą produktów.

Wszystkie ceny są cenami brutto PLN (zawierają podatek VAT).

Życzymy udanych zakupów.

Kontynuuj
 Koszyk
1 x Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania
1 x Siła marzeń, czyli jak zdobyłam Koronę Ziemi
1 x Tablice informatyczne Algorytmy
1 x C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych
1 x Ciało konstrukcja doskonała Sieć nerwowo-mięśniowo-powięziowa w skutecznej terapii przewlekłego bólu
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Cyberbezpieczeństwo Zarys wykładu
1 x Sapiens Od zwierząt do bogów Krótka historia ludzkości
1 x Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12
1 x Cyberkolonializm. Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów
1 x Mamo, co by było, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy
1 x Java Przewodnik dla początkujących. Wydanie VII
1 x Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
1 x Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
1 x Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne
1 x Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET
1 x Napoleon Hill. 52 lekcje życia
1 x Rysunek techniczny maszynowy Wydanie 26
1 x Arduino dla początkujących Podstawy i szkice. Wydanie II
1 x PHP i MySQL Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie V
1 x Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian
1 x Potęga podświadomości Hipnoza i psychostymulacja Wydanie rozszerzone
1 x Homo deus Krótka historia jutra
1 x Marki współczesnych samochodów osobowych. Leksykon
1 x Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik Wydanie II uaktualnione i rozszerzone
1 x Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone
1 x Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan
1 x Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
1 x Trzy pytania Odkryj wewnętrzną siłę
1 x AI Podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze
1 x Kotlin w akcji
1 x Inżynieria biochemiczna
1 x Młodzi giganci programowania. Scratch
1 x Tablice i wzory do projektowania konstrukcji żelbetowych z przykładami obliczeń Wydanie II
1 x Blockchain Podstawy technologii łańcucha bloków w 25 krokach
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs Professional
1 x Roboty budowlane Przerwy w równomiernej realizacji prac
1 x Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
1,958.61zł
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki

Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki

67.00zł
48.91zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami