Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Jak kupować w naszej księgarni? Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

45.00zł
38.25zł
Jak kupować w naszej księgarni?
Kategorie towarów są umieszczone z lewej strony. Klikając na odpowiednią kategorię zobaczą Państwo w środku strony sklepu kolejne podkategorie. Po wybraniu produktu wystarczy kliknąć na klawisz KUP TERAZ (lub DO KOSZYKA) i towar zostanie wrzucony do koszyka (nie oznacza to dokonania zakupu). W tym momencie zobaczą Państwo jakie produkty dotychczas umieścili w koszyku i czy chcą Państwo złożyć zamówienie, czy też klikając na klawisz KONTYNUUJ nadal przeglądać towary w sklepie.

Jeśli zmieniamy ilość danego towaru (standardowo do koszyka wkładana jest jedna pozycja), należy po wpisaniu żądanej ilości towaru nacisnąć przycisk PRZELICZ.

Jeśli towar nie jest dostępny, obok niego pojawi się adnotacja Pozycja niedostępna. Należy ten towar usunąć z koszyka. Aby to zrobić, zaznaczamy okienko Usuń przy tym towarze, a następnie naciskamy przycisk PRZELICZ.

Jeśli chcemy jakiś towar usunąć z koszyka, postępujemy jak wyżej.

Produkty można sortować wg.określonych kryteriów: ceny, nazwy produktu lub producenta. W tym celu należy kliknąć wybrane kryterium sortowania na pasku znajdującym się nad listą produktów.

Wszystkie ceny są cenami brutto PLN (zawierają podatek VAT).

Życzymy udanych zakupów.

Kontynuuj
 Koszyk
1 x Jak projektować kroje pisma Od szkicu do ekranu
1 x Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
1 x Angular w akcji
1 x Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce
1 x Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2
1 x Inteligencja praktyczna Sztuka i nauka zdrowego rozsądku
1 x Ekonometria skłonności
1 x Moralność myślenia
1 x Kurs pisania powieści dla bystrzaków
1 x Ekonometria Zbiór zadań
1 x Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Node.js w praktyce. Tworzenie skalowalnych aplikacji sieciowych
1 x Bootstrap. Tworzenie interfejsów stron WWW. Technologia na start!
1 x Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes
602.09zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish Helion
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim Helion
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan Helion
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 Scott Kelby Helion
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson Helion
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain Helion
Programowanie funkcyjne. Krok po kroku Joshua Backfield Helion
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami