Autor: Amrit Tiwana
ISBN: 83-85428-83-6
Ilość stron: 384
Data wydania: 2003
Twarda oprawa
Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT!
W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!
• Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT. • Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów • Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships) • Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora” • Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM • Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami • Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji. • Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu
Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,59zł
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM
|