Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM 57.00zł 49.59zł
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM

Autor: Amrit Tiwana

ISBN: 83-85428-83-6

Ilość stron: 384

Data wydania: 2003

Twarda oprawa

Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT!

W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!

• Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
• Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
• Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)
• Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”
• Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
• Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
• Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
• Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu

Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,59zł

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM
Tytuł książki: "Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM"
Autor: Amrit Tiwana
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 57.00zł 49.59zł
Klienci, którzy kupili „Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM”, kupili także:

Psychologia Tajemnice ludzkich uczuć Poradnik bez kantów, Lynda L. Warwick, Lesley Bolton, Wydawnictwo Onepress

Controlling w organizacjach pożytku publicznego, Tomasz Dyczkowski, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps</b>, <font color="navy">Richard Hundhausen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps, Richard Hundhausen, Wydawnictwo Promise
<b>Teoria liczb z programem Mathematica</b>, <font color="navy">Piotr Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria liczb z programem Mathematica, Piotr Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mercedes-Benz A140 A160 A190 A210 A160CDI A170CDI, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać</b>, <font color="navy">Kamil Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać, Kamil Zieliński, Wydawnictwo Onepress
<b>Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią</b>, <font color="navy">Dan Heath</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią, Dan Heath, Wydawnictwo Sensus
<b>Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III</b>, <font color="navy">Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III, Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie środowiskowe, Edward Kowal, Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Andrzej Misiołek, Wydawnictwo PWE

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami