Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Sprzęgła skrzynki biegów wały i półosie napędowe Wydanie II

Sprzęgła skrzynki biegów wały i półosie napędowe Wydanie II

79.00zł
67.15zł
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM 57.00zł 49.59zł
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM

Autor: Amrit Tiwana

ISBN: 83-85428-83-6

Ilość stron: 384

Data wydania: 2003

Twarda oprawa

Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT!

W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!

• Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
• Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
• Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)
• Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”
• Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
• Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
• Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
• Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu

Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,59zł

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM
Tytuł książki: "Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM"
Autor: Amrit Tiwana
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 57.00zł 49.59zł
Klienci, którzy kupili „Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM”, kupili także:

Vademecum Matematyka Liceum, Robert Całka, Wydawnictwo Greg

Uwolnij swój język Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół, Don Gabor, Wydawnictwo Sensus

Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących, Jacek Andrzej Michalski, Wydawnictwo BTC

Podstawy konstrukcji maszyn Część 1 Wstęp do projektowania, Piotr Boś, Sławomir Sitarz, Wydawnictwo WKiŁ

Sztuka myślenia, Maria Łojewska-Krawczyk, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Łatwe desery keto. Zbiór przepisów na każdą okazję</b>, <font color="navy">Carolyn Ketchum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Łatwe desery keto. Zbiór przepisów na każdą okazję, Carolyn Ketchum, Wydawnictwo Sensus

Elektronarzędzia Wszechstronny poradnik najsterkowicza, Holger H. Schweizer, Wydawnictwo REA

Joomla! ćwiczenia, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami