Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM 57.00zł 49.59zł
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM

Autor: Amrit Tiwana

ISBN: 83-85428-83-6

Ilość stron: 384

Data wydania: 2003

Twarda oprawa

Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT!

W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!

• Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
• Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
• Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)
• Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”
• Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
• Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
• Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
• Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu

Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,59zł

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM
Tytuł książki: "Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM"
Autor: Amrit Tiwana
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 57.00zł 49.59zł
Klienci, którzy kupili „Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM”, kupili także:

Wielki atlas narciarski Francja i najlepsze regiony narciarskie świata, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA

Informatyka Europejczyka Informatyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych Część 1, Grażyna Zawadzka, Wydawnictwo Helion

Windows 8.1 PL Biblia, Jim Boyce, Jeffrey R. Shapiro, Rob Tidrow, Wydawnictwo Helion

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania, Janusz Jurek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tworzenie doświadczeń klientów</b>, <font color="navy">Artur Urbański, Lucyna Dziewa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Wydawnictwo Onepress

5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a, Ken Segall, Wydawnictwo G+J RBA

Dźwięk i jego percepcja Aspekty fizyczne i psychoakustyczne, Edward Ozimek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami