Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Przetwarzanie obrazów » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Przetwarzanie obrazów 37.00zł
Przetwarzanie obrazów

Autor: Marek Doros

ISBN: 83-88311-39-5

Ilość stron: 210

Data wydania: 2005 (wydanie 6, poprawione)

W książce "Przetwarzanie obrazów" zawarto definicje podstawowych pojęć, stosowaną terminologię oraz omówiono poszczególne etapy procesu prztwarzania obrazów, poczynając od akwizycji (pozyskiwania obrazu), poprzez przetwarzanie wstępne, segmentację i analizę, kończąc na etapie właściwego rozpoznania, czyli klasyfikacji. Załączony słownik obejmuje definicje nazw używanych obecnie w przetwarzaniu obrazów i grafice komputerowej.

Rozdziały:

- wiadomości ogólne

- akwizycja i przetwarzanie wstępne

- metody filtracji obrazu

- detekcja krawędzi i elementy segmentacji

- reprezentacja obrazów

- analiza i elementy rozpoznawania obrazów

- tworzenie obrazów

- słownik stosowanych terminów

Przetwarzanie obrazów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przetwarzanie obrazów”, kupili także:
<b>Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji</b>, <font color="navy">Lidia D. Czarkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji, Lidia D. Czarkowska, Wydawnictwo Poltext
<b>Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe + CD</b>, <font color="navy">Katarzyna Kopczewska, Tomasz Kopczewski, Piotr Wójcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe + CD, Katarzyna Kopczewska, Tomasz Kopczewski, Piotr Wójcik, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Audyt sprawozdań finansowych</b>, <font color="navy">Wiktor Gabrusewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Audyt sprawozdań finansowych, Wiktor Gabrusewicz, Wydawnictwo PWE
<b>Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej</b>, <font color="navy">Marzena Strojek-Filus , Józef Pfaff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Marzena Strojek-Filus , Józef Pfaff, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Aranżacje wnętrz</b>, <font color="navy">Ann Grafton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Aranżacje wnętrz, Ann Grafton, Wydawnictwo Muza
<b>Słodkie sekrety, czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem</b>, <font color="navy">Weronika Madejska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Słodkie sekrety, czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem, Weronika Madejska, Wydawnictwo Septem
<b>Wyrażenia regularne</b>, <font color="navy">Jeffrey E. F. Friedl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wyrażenia regularne, Jeffrey E. F. Friedl, Wydawnictwo HELION
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach, Susan Weinschenk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WSISiZ WIT
 Kategoria:
 Fizyka
Laboratorium w szufladzie Fizyka

Laboratorium w szufladzie Fizyka

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami