Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Daruj sobie Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać

Daruj sobie Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać

44.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta 37.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Tytuł: Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Autor: Geoffrey A. Moore
ISBN: 978-83-246-6295-1
Ilość stron: 184
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł


Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.

Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.

Spis treści:

Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)

Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta”, kupili także:

Blogowanie, Jill Walker Rettberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Domy 150 najlepszych pomysłów, Ana G. Canizares, Wydawnictwo Olesiejuk

Kariera pod kontrolą Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze, Beata Rzepka, Wydawnictwo Onepress

Ekonomia matematyczna Modele makroekonomiczne, Tomasz Tokarski, Wydawnictwo PWE

Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Analiza danych w zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek (Editor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych w zarządzaniu projektami, Seweryn Spałek (Editor), Wydawnictwo Helion

Metody probabilistyczne i obliczenia Algorytmy randomizowane i analiza probabilistyczna, Michael Mitzenmacher, Eli Upfal, Wydawnictwo WNT

Nauka po prostu Wywiady z wybitnymi, Tomasz Rożek, Wydawnictwo Demart

Pozytywne nastawienie Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO, Marshall Goldsmith, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami