Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Projektowanie konstrukcji stalowych Część 1 Dźwigary kratownicowe, słupy, ramownice

Projektowanie konstrukcji stalowych Część 1 Dźwigary kratownicowe, słupy, ramownice

59.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta 37.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Tytuł: Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Autor: Geoffrey A. Moore
ISBN: 978-83-246-6295-1
Ilość stron: 184
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł


Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.

Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.

Spis treści:

Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)

Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta”, kupili także:

Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II, Ken Blanchard, Susan Fowler, Lawrence Hawkins, Wydawnictwo Onepress

Wektory pochodne całki, Wiesława Korczak, Marianna Trajdos, Wydawnictwo Naukowe PWN

Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

BIOS przewodnik Wydanie 4, Bartosz Danowski, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość część 2, Anna Kuczyńska-Cesarz, Wydawnictwo Difin

Zarządzanie jakością żywności Systemy, koncepcje, instrumenty, Systemy, koncepcje, instrumenty, Wydawnictwo Difin

Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu, Zofia Matusiewicz, Wydawnictwo Helion

Potęga pieniądza Finansowa historia świata, Niall Ferguson, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Czarne dziury bez tajemnic, Steven S. Gubser , Frans Pretorius, Wydawnictwo Prószyński

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami