Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta 37.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Tytuł: Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Autor: Geoffrey A. Moore
ISBN: 978-83-246-6295-1
Ilość stron: 184
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł


Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.

Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.

Spis treści:

Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)

Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta”, kupili także:
<b>Wzorce projektowe uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Valliappa Lakshmanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wzorce projektowe uczenia maszynowego, Valliappa Lakshmanan, Wydawnictwo Promise

Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Win32ASM asembler w Windows, Adam Błaszczyk, Wydawnictwo Helion

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1 część 2 Optyka Termodynamika Fale, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrokontrolery Nitron Motorola M68HC08, Dariusz Kościelnik, Wydawnictwo WKiŁ

Szkoła w dobie Internetu z płytą CD, Andrzej Nowak, Katarzyna Winkowska-Nowak, Ludmiła Rycielska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Funkcje zespolone, Franciszek Leja, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rynki finansowe, Adam Dmowski, Dariusz Prokopowicz, Wydawnictwo Difin

Pomiary w optycznych systemach telekomunikacyjnych, Krzysztof Perlicki, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami