Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych

Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych

49.00zł
36.26zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł 27.69zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
Tytuł książki: "Przepis na sprzedaż Wydanie II"
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta</b>, <font color="navy">Geoffrey A. Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta, Geoffrey A. Moore, Wydawnictwo Onepress
<b>Wirtualna osobowość naszych czasów czna strona e-osobowości</b>, <font color="navy">Elias Aboujaoude</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Wirtualna osobowość naszych czasów czna strona e-osobowości, Elias Aboujaoude, Wydawnictwo UJ
<b>Programowanie gier część II DirectX</b>, <font color="navy">Paweł Pięciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Programowanie gier część II DirectX, Paweł Pięciak, Wydawnictwo NAKOM
<b>Mikrokontrolery AVR w praktyce Wydanie II</b>, <font color="navy">Jarosław Doliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery AVR w praktyce Wydanie II, Jarosław Doliński, Wydawnictwo BTC
<b>Windows Phone 7 Tworzenie efektownych aplikacji</b>, <font color="navy">Henry Lee, Eugene Chuvyrov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Phone 7 Tworzenie efektownych aplikacji, Henry Lee, Eugene Chuvyrov, Wydawnictwo HELION
<b>Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu</b>, <font color="navy">Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu, Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes, Wydawnictwo Onepress
<b>Sieci neuronowe typu Hopfielda Teoria i przykłady zastosowań</b>, <font color="navy">Jacek Mańdziuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Sieci neuronowe typu Hopfielda Teoria i przykłady zastosowań, Jacek Mańdziuk, Wydawnictwo EXIT
<b>Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo HELION
<b>Pozytywne nastawienie Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO</b>, <font color="navy">Marshall Goldsmith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pozytywne nastawienie Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO, Marshall Goldsmith, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Podstawianie zmiennej pomocniczej w równaniach i nie tylko Zadania z rozwiązaniami

Podstawianie zmiennej pomocniczej w równaniach i nie tylko Zadania z rozwiązaniami

19.00zł
17.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami