Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

77.00zł
57.75zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł 27.69zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
Tytuł książki: "Przepis na sprzedaż Wydanie II"
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Procedura zgłoszenia robót budowlanych</b>, <font color="navy">Bartosz Majchrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Procedura zgłoszenia robót budowlanych, Bartosz Majchrzak, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji</b>, <font color="navy">Tomasz Jeruzalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji, Tomasz Jeruzalski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Analiza sprawozdań finansowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Analiza sprawozdań finansowych Wydanie 2, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
<b>Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym Instruktaż i wzorcowa dokumentacja dla logistyków i spedytorów</b>, <font color="navy">Andrzej Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym Instruktaż i wzorcowa dokumentacja dla logistyków i spedytorów, Andrzej Sikorski, Wydawnictwo ODDK
<b>Stworzenie. Od nicości do teraźniejszości</b>, <font color="navy">Willem B. Drees</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Stworzenie. Od nicości do teraźniejszości, Willem B. Drees, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Fizyka wiary Kwantowa magia</b>, <font color="navy">Witalij Tichopław, Tatiana Tichopław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Fizyka wiary Kwantowa magia, Witalij Tichopław, Tatiana Tichopław, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Europejskie prawo wzorów przemysłowych</b>, <font color="navy">Maria Poźniak-Niedzielska, Joanna Sieńczyło-Chlabicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Europejskie prawo wzorów przemysłowych, Maria Poźniak-Niedzielska, Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci</b>, <font color="navy">Piotr Krupa, Maciej Ossowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Piotr Krupa, Maciej Ossowski, Wydawnictwo HELION
<b>HTML i XHTML ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML i XHTML ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded

Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded

79.00zł
63.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami