Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty

Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty

49.90zł
36.93zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł 27.69zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
Tytuł książki: "Przepis na sprzedaż Wydanie II"
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki</b>, <font color="navy">Paul Halpern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński
<b>Prawdopodobieństwo i miara Wydanie 2</b>, <font color="navy">Patrick Billingsley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Prawdopodobieństwo i miara Wydanie 2, Patrick Billingsley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prawo ochrony danych osobowych. Podręcznik dla studentów i praktyków</b>, <font color="navy">Tomasz A.J. Banyś, Edyta Bielak-Jomaa, Magdalena Kuba, Joanna Łuczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Prawo ochrony danych osobowych. Podręcznik dla studentów i praktyków, Tomasz A.J. Banyś, Edyta Bielak-Jomaa, Magdalena Kuba, Joanna Łuczak, Wydawnictwo Difin
<b>Magia Ruby Programowanie na wesoło Niezwykła wyprawa w świat programowania</b>, <font color="navy">Eric Weinstein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Magia Ruby Programowanie na wesoło Niezwykła wyprawa w świat programowania, Eric Weinstein, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Myślenie. Przewodnik użytkownika</b>, <font color="navy">Bartosz Brożek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Myślenie. Przewodnik użytkownika, Bartosz Brożek, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Procesory DSP w przykładach</b>, <font color="navy">Henryk A. Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Procesory DSP w przykładach, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC
<b>Teoria żeglowania Aerodynamika żagla</b>, <font color="navy">Czesław Marchaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Teoria żeglowania Aerodynamika żagla, Czesław Marchaj, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Biotechnologia ścieków</b>, <font color="navy">Korneliusz Miksch, Jan Sikora</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biotechnologia ścieków, Korneliusz Miksch, Jan Sikora, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

43.05zł
32.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

czwartek, 16 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami