Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

69.90zł
55.92zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł 27.69zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
Tytuł książki: "Przepis na sprzedaż Wydanie II"
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Biologiczne podstawy psychologii</b>, <font color="navy">James W. Kalat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologiczne podstawy psychologii, James W. Kalat, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Niezbędnik kobiety sukcesu Jak skutecznie walczyć o awans i pieniądze</b>, <font color="navy">Tory Johnson, Robyn Spizman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Niezbędnik kobiety sukcesu Jak skutecznie walczyć o awans i pieniądze, Tory Johnson, Robyn Spizman, Wydawnictwo Onepress
<b>Skanowanie sieci z Kali Linux. Receptury</b>, <font color="navy">Justin Hutchens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Skanowanie sieci z Kali Linux. Receptury, Justin Hutchens, Wydawnictwo HELION
<b>Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk</b>, <font color="navy">Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk, Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu</b>, <font color="navy">Buff Pelz Dormeier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu, Buff Pelz Dormeier, Wydawnictwo Onepress
<b>Architektura układów arytmetyki resztowej</b>, <font color="navy">Janusz Biernat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Architektura układów arytmetyki resztowej, Janusz Biernat, Wydawnictwo EXIT
<b>Podstawy zarządzania produkcją</b>, <font color="navy">Ewa Grandys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Podstawy zarządzania produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo Difin
<b>Strategia konfliktu</b>, <font color="navy">Thomas C. Schelling</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Strategia konfliktu, Thomas C. Schelling, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Twórcy i ofiary ery internetu</b>, <font color="navy">Kieran Levis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Twórcy i ofiary ery internetu, Kieran Levis, Wydawnictwo Muza
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy - Sysło

Algorytmy - Sysło

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

wtorek, 19 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami