Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej

Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej

54.60zł
46.41zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Dziecko wysoko wrażliwe. Jak je mądrze wychować i wspierać</b>, <font color="navy">Urszula Sołtys-Para</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dziecko wysoko wrażliwe. Jak je mądrze wychować i wspierać, Urszula Sołtys-Para, Wydawnictwo Sensus
<b>Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele</b>, <font color="navy">Benedykt Peczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele, Benedykt Peczko, Wydawnictwo Onepress

Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II, Michael E. Raynor , Mumtaz Ahmed, Wydawnictwo Naukowe PWN

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Metody numeryczne Zagadnienia początkowo-brzegowe, Radosław Grzymkowski, Adam Kapusta, Iwona Nowak, Damian Słota, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy</b>, <font color="navy">Oren Jay Sofer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy, Oren Jay Sofer, Wydawnictwo Sensus

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

Informatyka gospodarcza Tom 4, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Rysowanie postaci. Od teorii do praktyki, Andrew Loomis, Wydawnictwo Zysk i S-ka

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami