Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skoda Fabia II

Skoda Fabia II

63.00zł
47.25zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II 39.00zł 27.69zł
Przepis na sprzedaż Wydanie II

Tytuł: Przepis na sprzedaż Wydanie II
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
ISBN: 978-83-246-3538-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.

Rozdziały:

Część I: Przygotowanie (13)

Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15)
Ja (16)
Firma (22)
Produkty firmy (29)
Klienci (31)
Konkurencja (49)

Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57)
Ulotka reklamowa (57)
E-mail (60)
Oferta pisemna (60)

Część II: Rozmowa (71)

Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73)
Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej? (74)
Nastawienie do rozmowy (75)
Najważniejsze elementy, czyli efekt UPPPS (77)
Wskazówki dotyczące prowadzenia rozmów telefonicznych (78)
Z kim rozmawiać? (79)
Asystentka. Bariera czy pomoc? (80)
Przygotuj się do rozmowy telefonicznej (82)
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy (86)

Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99)
Przygotuj się do rozmowy bezpośredniej (99)
Tworzenie właściwego klimatu kontaktu z klientem (100)
Świadomość efektów pierwszego wrażenia (101)
Jeden z najważniejszych elementów kontaktu z klientem - pytania (104)
Uważne słuchanie, podsumowywanie, czyli parafraza (113)

Rozdział 5. Prezentacja oferty (119)
Nasza prezencja w prezentacji :) (120)
Opanuj stres (126)
Przekaz słowny w prezentacji oferty (127)
Sprzedawaj za pomocą pytań (127)
Oddziałuj na emocje i na rozsądek (133)
Przykłady i porównania - siła prezentacji (134)

Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141)

Rozdział 6. Sytuacje trudne (143)
Zastrzeżenia (143)
Techniki odpowiadania na zastrzeżenia (145)
Reklamacja (162)

Rozdział 7. Trochę o stresie (169)
Planowanie czasu i zadań (171)
Myślenie konstruktywne a myślenie destruktywne - wybór należy do Ciebie

Przepis na sprzedaż Wydanie II
Tytuł książki: "Przepis na sprzedaż Wydanie II"
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Przepis na sprzedaż Wydanie II”, kupili także:
<b>Wielka ucieczka Zdrowie, bogactwo i źródła nierówności</b>, <font color="navy">Angus Deaton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielka ucieczka Zdrowie, bogactwo i źródła nierówności, Angus Deaton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kuloodporne mięśnie brzucha</b>, <font color="navy">Pavel Tsatsouline</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Kuloodporne mięśnie brzucha, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
<b>Ekonomiczność instalacji Co to jest i jak ją liczyć</b>, <font color="navy">Jerzy Kosieradzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ekonomiczność instalacji Co to jest i jak ją liczyć, Jerzy Kosieradzki, Wydawnictwo DW Medium
<b>Prolog Programowanie</b>, <font color="navy">W.F. Clocksin, C.S. Mellish</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prolog Programowanie, W.F. Clocksin, C.S. Mellish, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie projektami Osobisty mentor Harvard Business School Press</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press, Mary Grace Duffy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami Osobisty mentor Harvard Business School Press, Harvard Business School Press, Mary Grace Duffy, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia</b>, <font color="navy">Baltasar Gracián, Jeremy Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia, Baltasar Gracián, Jeremy Robbins, Wydawnictwo Sensus
<b>Windows Vista vademecum administratora</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows Vista vademecum administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Zakochane w psychopatach. Jak się uwolnić od niszczącego związku i odzyskać równowagę</b>, <font color="navy">Sandra L. Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zakochane w psychopatach. Jak się uwolnić od niszczącego związku i odzyskać równowagę, Sandra L. Brown, Wydawnictwo Sensus
<b>Opel Astra IV i Zafira III</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Opel Astra IV i Zafira III, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami