Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6)

Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6)

69.00zł
58.65zł
Przełomowe innowacje 69.00zł
Przełomowe innowacje

Autor: Clayton M. Christensen

ISBN: 978-83-01-16279-5

Ilość stron: 328

Data wydania: 05/2010

Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient.

W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

Książka adresowana jest do:
• wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
• słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
• studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Przełomowe innowacje
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przełomowe innowacje”, kupili także:

Chemia medyczna, Patrick Graham, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie 2D w programie AutoCAD + CD, Zbigniew Krzysiak, Wydawnictwo Nauka i Technika
<b>Zrozumieć marketing. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński, Marek Piasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć marketing. Wydanie 2, Artur Jabłoński, Marek Piasek, Wydawnictwo Onepress

Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej, Will Jones, Wydawnictwo Arkady

CakePHP 1.3 Programowanie aplikacji Receptury, Mariano Iglesias, Wydawnictwo Helion

Statystyka dla studentów kierunków technicznych i przyrodniczych Wydanie III, Jacek Koronacki , Jan Mielniczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej, Edward Radosiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Splątana sieć Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW, Michal Zalewski, Wydawnictwo Helion

Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami