Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

39.90zł
31.92zł
Przełomowe innowacje 69.00zł
Przełomowe innowacje

Autor: Clayton M. Christensen

ISBN: 978-83-01-16279-5

Ilość stron: 328

Data wydania: 05/2010

Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient.

W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

Książka adresowana jest do:
• wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
• słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
• studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Przełomowe innowacje
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przełomowe innowacje”, kupili także:

CSS Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki Wydanie III, Charles Wyke-Smith, Wydawnictwo Helion

Optyka, Eugene Hecht, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozbój osobisty. Fakty i mity na temat rozwoju osobistego, Artur Król, Wydawnictwo Sensus

50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku, Gever Tulley, Julie Spiegler, Wydawnictwo Septem

Kim był Albert Einstein?, Jess Brallier, Wydawnictwo Prószyński

Gadżety szpiegowskie Szalony Geniusz, Brad Graham, Kathy McGowan, Wydawnictwo Helion

Sztuka pozowania w fotografii portretowej, Lou Jacobs, Wydawnictwo Helion

Moja krótka historia, Stephen Hawking, Wydawnictwo W.A.B.

Rachunek efektywności inwestycji, Waldemar Rogowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami