Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik techniczny hiszpańsko-polski

Słownik techniczny hiszpańsko-polski

189.00zł
153.09zł
Przełomowe innowacje 69.00zł
Przełomowe innowacje

Autor: Clayton M. Christensen

ISBN: 978-83-01-16279-5

Ilość stron: 328

Data wydania: 05/2010

Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient.

W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

Książka adresowana jest do:
• wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
• słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
• studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Przełomowe innowacje
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przełomowe innowacje”, kupili także:

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

Sokół 600 i Sokół 1000, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Czym jest wzornictwo Podręcznik projektowania, Laura Slack, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8, Mike Halsey, Andrew Bettany, Wydawnictwo Microsoft Press

Układy elektroniczne część 1. Układy analogowe liniowe, Z. Nosal, J. Baranowski, Wydawnictwo WNT

Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach, Marcin Chruściel, Wydawnictwo BTC

Systemy logistyczne Część 1, T. Nowakowski, Wydawnictwo Difin

Świetne pomysły Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką, John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Wydawnictwo Onepress

Windows 10 Krok po kroku, Lambert Joan, Lambert Steve, Wydawnictwo Microsoft Press

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami