Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe Przewodnik projektanta

Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe Przewodnik projektanta

70.00zł
59.50zł
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39.90zł 28.33zł
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tytuł: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł oryginalny Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4561-4
Ilość stron: 144
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby.

Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym.

Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

• Zasady skutecznej perswazji
• Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
• Budowanie prawdziwych relacji
• Angażowanie i tworzenie więzi
• Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych.

W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem.

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł książki: "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review"
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review”, kupili także:
<b>111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2</b>, <font color="navy">Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2, Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia, Wydawnictwo ODDK
<b>Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje, Michał Heller, Wydawnictwo Znak
<b>Microsoft Visual C# 2008 Express Edition Projektuj Sam!</b>, <font color="navy">Patrice Pelland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2008 Express Edition Projektuj Sam!, Patrice Pelland, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Bystre zwierzę. Czy jesteśmy dość mądrzy, aby zrozumieć mądrość zwierząt?</b>, <font color="navy">Frans de Waal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Bystre zwierzę. Czy jesteśmy dość mądrzy, aby zrozumieć mądrość zwierząt?, Frans de Waal, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Cieplejszy świat Rzecz o zmianach klimatu</b>, <font color="navy">Zbigniew W. Kundzewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cieplejszy świat Rzecz o zmianach klimatu, Zbigniew W. Kundzewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komputerowy zapis konstrukcji mebli w środowisku TopSolid</b>, <font color="navy">Jerzy Smardzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Komputerowy zapis konstrukcji mebli w środowisku TopSolid, Jerzy Smardzewski, Wydawnictwo PWRiL
<b>Technika opakowań Podstawy, materiały, procesy wytwarzania</b>, <font color="navy">Anne Emblem, Henry Emblem</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika opakowań Podstawy, materiały, procesy wytwarzania, Anne Emblem, Henry Emblem, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Deep Learning. Praca z językiem R i biblioteką Keras</b>, <font color="navy">Francois Chollet, J. J. Allaire</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Deep Learning. Praca z językiem R i biblioteką Keras, Francois Chollet, J. J. Allaire, Wydawnictwo HELION
<b>GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION

wtorek, 26 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami