Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Spawalnictwo

Spawalnictwo

59.00zł
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39.90zł 29.93zł
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tytuł: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł oryginalny Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4561-4
Ilość stron: 144
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby.

Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym.

Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

• Zasady skutecznej perswazji
• Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
• Budowanie prawdziwych relacji
• Angażowanie i tworzenie więzi
• Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych.

W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł książki: "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review"
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review”, kupili także:

CSS Leksykon kieszonkowy Wydanie IV, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta, Joanna Kos-Łabędowicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI, Paul Deitel, Harvey Deitel, Wydawnictwo Helion

Inteligencja wokół nas Współdziałanie agentów softwarowych, robotów, inteligentnych urządzeń, S. Ambroszkiewicz, A. Borkowski, K. Cetnarowicz, C. Zieliński, Wydawnictwo EXIT

Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów, M.A. Herman, A. Kalestyński, L. Widomski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie instalacji tryskaczowych, Agnieszka Malesińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie II, Karl Weinhuber, Klaus Auer, Wydawnictwo WKiŁ

Public Relations w Internecie, Jerzy P. Szyfter, Wydawnictwo Onepress

Sztuka komunikacji dla bystrzaków, Elizabeth Kuhnke, Wydawnictwo Septem

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami