Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2

48.30zł
36.23zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na 40.00zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na

Autor: Dorota Szymańska, Marcin Szymański

ISBN: 978-83-7641-304-4

Ilość stron: 200

Data wydania: 09/2010

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze.

Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy.

Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.

Rozdziały:
Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?

Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM
1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie
1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami
– metoda KMO
Zasada pierwsza – Korzyści
Zasada druga – Metody
Zasada trzecia – Oczekiwania
1.3. Podsumowanie

Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ
2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu
2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu
Prawo autorytetu
Prawo społecznego dowodu słuszności
Prawo limitu
Prawo zaangażowania i konsekwencji
Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania
Prawo kontrastu
Prawo sympatii
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się
3.2. W praktyce firm
Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka
Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica
Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego
3.2. Podsumowanie

Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań
4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika
Mistrz bez skrzydeł
„Nowy” w firmie
„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”
Perły i gwiazdy
4.3. Podsumowanie

Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ
5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań
5.2. W praktyce firm
Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Realizowanie ustaleń z zebrania
5.3. Podsumowanie

Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia
6.2. W praktyce firm
Planowanie szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
6.3. Podsumowanie

Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych
7.2. W praktyce firm
Kompetencje i role auditora
Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne
Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC
Komunikacja w procesie auditu
7.3. Podsumowanie

Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na”, kupili także:
<b>Ślady sprzed milionów lat Zdemaskowane przemilczane fakty z naszej przeszłości Wydanie 3</b>, <font color="navy">Michael Baigent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Ślady sprzed milionów lat Zdemaskowane przemilczane fakty z naszej przeszłości Wydanie 3, Michael Baigent, Wydawnictwo Amber
<b>Krótkie wykłady Ekologia</b>, <font color="navy">Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótkie wykłady Ekologia, Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Cudowny lek. Robert Koch, Ludwik Pasteur i prątki gruźlicy</b>, <font color="navy">Thomas Goetz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Cudowny lek. Robert Koch, Ludwik Pasteur i prątki gruźlicy, Thomas Goetz, Wydawnictwo Znak
<b>Statystyka dla ekonomistów Wydanie 3</b>, <font color="navy">Beata Pułaska-Turyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Statystyka dla ekonomistów Wydanie 3, Beata Pułaska-Turyna, Wydawnictwo Difin
<b>GIS obszary zastosowań</b>, <font color="navy">Dariusz Gotlib, Adam Iwaniak, Robert Olszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
GIS obszary zastosowań, Dariusz Gotlib, Adam Iwaniak, Robert Olszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie, Maciej Dutko, Wydawnictwo HELION
<b>Przetwarzanie i analiza ultradźwiękowych sygnałów dopplerowskich w ocenie aktywności ruchowej płodu</b>, <font color="navy">Krzysztof Kałużyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Przetwarzanie i analiza ultradźwiękowych sygnałów dopplerowskich w ocenie aktywności ruchowej płodu, Krzysztof Kałużyński, Wydawnictwo EXIT
<b>Fotografia cyfrowa Kompendium</b>, <font color="navy">Ian Farrell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Fotografia cyfrowa Kompendium, Ian Farrell, Wydawnictwo Arkady
<b>Ilustrowana teoria wszystkiego Wydanie 2</b>, <font color="navy">Stephen W. Hawking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Ilustrowana teoria wszystkiego Wydanie 2, Stephen W. Hawking, Wydawnictwo ZonerPress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II

Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 3 rozdziały 1-6 i 7-11 Wydanie IV Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

czwartek, 21 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami