Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

42.00zł
34.02zł
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach 54.90zł 41.18zł
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Tytuł: Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach
Autor: Bill Aulet
ISBN: 978-83-246-8944-6
Ilość stron: 320
Data wydania: 09/2014
Format: 200x200
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia.
Mitch Kapor, założyciel Lotus Development Corporation

Zrób sobie startup

Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces.

Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy.

Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!

Bill Aulet jest dyrektorem zarządzającym Martin Trust Center przy MIT Entrepreneurship, a także starszym wykładowcą w Sloan School of Management przy MIT. Zanim podjął pracę na MIT, przez 25 lat gromadził doświadczenia biznesowe. Najpierw pracował w IBM-ie, a potem powoływał do życia kolejne przedsiębiorstwa. Stworzył i prowadził takie firmy, jak Cambridge Decision Dynamics oraz SensAble Technologies. Pracuje na całym świecie z przedsiębiorcami, małymi i dużymi firmami oraz rządami i promuje wśród swoich klientów ideę przedsiębiorczości opartej na innowacjach.

Spis treści:

24 KROKI, SZEŚĆ MOTYWÓW PRZEWODNICH (29)

Krok 0. Początek (33)
Krok 1. Segmentacja rynku (41)
Krok 2. Wybór przyczółka rynkowego (63)
Krok 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego (71)
Krok 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach przyczółka rynkowego (81)
Krok 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym (93)
Krok 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia (107)
Krok 7. Ogólna specyfikacja produktu (117)
Krok 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości (131)
Krok 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów (141)
Krok 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję (151)
Krok 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej (163)
Krok 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta (173)
Krok 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta (183)
Krok 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków rozwojowych (193)
Krok 15. Opracuj model biznesowy (199)
Krok 16. Ustal założenia polityki cenowej (213)
Krok 17. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV) (223)
Krok 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta (239)
Krok 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA) (249)
Krok 20. Zdefiniuj podstawowe założenia (267)
Krok 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia (273)
Krok 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP) (285)
Krok 23. Wykaż, że "pies zechce jeść karmę dla psów" (295)
Krok 24. Opracuj plan produktu (305)
Posłowie (313)
Biznes to coś więcej niż 24 kroki (313)
Słowniczek (315)
O autorze (317)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach
Tytuł książki: "Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach"
Autor: Bill Aulet
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach”, kupili także:

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Wydawnictwo Onepress

Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2, Steve Suehring, Wydawnictwo Microsoft Press

Jak umysł rośnie w siłę, gdy mózg się starzeje, Elkhonon Goldberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odroczony rozrost Technologia w piekarni, Huber Hans, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zen To Done Proste sposoby na zwiększenie efektywności, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus

ABC Seksualności, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami