Jednym z głównych czynników rozwoju i wzrostu konkurencyjności firm sektora MSP staje się zwiększenie poziomu ich innowacyjności technologicznej oraz nowoczesności produktów i usług.
Osiągnięciu tych celów sprzyja przedsiębiorczość technologiczna, rozumiana jako proces zapewnienia większej uzyteczności praktycznej wynikom badań naukowych przez skuteczną współpracę między ośrodkami naukowymi, instytucjami rynku kapitałowego i sfery okołobiznesowej a przedsiębiorstwami.
W książce przedstawiono: • znaczenie przedsiębiorczości technologicznej we współczesnej gospodarce • wewnętrzne i zewnętrzne determinanty rozwoju przedsiębiorczości technologicznej • zarządzanie wiedzą, projektami i współpracą w przedsiębiorczości technologicznej • wyniki badań ankietowych przedstawiających zjawiska przedsiębiorczości technologicznej w praktyce funkcjonowania małych i średnich firm • przykłady firm wykorzystujących koncepcję przedsiębiorczości technologicznej
Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków i specjalizacji związanych z zarządzaniem w MSP, słuchaczy studiów podyplomowych oraz kursów i szkoleń, nastawionych na rozwijanie oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych i aktywizację firm sektora MSP, jak i do praktyków - przedsiębiorców i menedżerów z małych i średnich firm. Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,45zł
Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju
|