Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

44.10zł
37.49zł
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę 44.90zł 33.68zł
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę

Tytuł: Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
Tytuł oryginalny Entrepreneurship: How to Start and Grow Your Own Business
Autor: Brian Tracy
ISBN: 9788328370210
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2021
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł


W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności.

Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie?

To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat.

Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.

W tej książce między innymi:
• przedsiębiorczość: mity i fakty
• jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie
• jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy
• realistyczny biznesplan
• tajniki skutecznej rekrutacji
• sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy

Tajemnica sukcesu zawodowego: rób to, co sprawia Ci przyjemność.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
Tytuł książki: "Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę"
Autor: Brian Tracy
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę”, kupili także:
<b>Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować</b>, <font color="navy">Maciej Dziekanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować, Maciej Dziekanowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Techniki negocjacji i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Techniki negocjacji i wywierania wpływu, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

Elektryczność dla młodych majsterkowiczów. Ciekawe projekty DIY, Marc de Vinck, Wydawnictwo Helion

Sztuczna inteligencja, Marek Jan Kasperski, Wydawnictwo Helion

Organizacja wirtualna Teoria i praktyka, Marta Najda-Janoszka, Wydawnictwo Difin

Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress

Zarządzanie marką w segmencie B2B, Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość w biznesie, Ksenia Czubakowska, Wydawnictwo PWE

Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami