Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży. Wydanie 2

Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży. Wydanie 2

59.00zł
49.56zł
Przechytrzyć social media 39.90zł 9.98zł
Przechytrzyć social media

Tytuł: Przechytrzyć social media
Autor: Evan Bailyn
ISBN: 978-83-246-5530-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł


Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?

Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!

Zdobądź wiedzę na temat:

  • reklam społecznościowych,
  • wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
  • czerpania zysków z mediów społecznościowych,
  • możliwości portalu YouTube.

Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych.

Spis treści:

1. Starcie internetowych gigantów (21)

  • Rozwój Facebooka (22)
  • Problem Google (27)
  • Artyleria Google (30)
  • Nadchodzące rozstrzygnięcie (31)

2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)

  • Ewolucja algorytmu społecznościowego (36)
  • Twórcy trendów na Facebooku (37)
  • Jak zostać twórcą trendów na Facebooku (40)
    • Stwórz bazę fanów (41)
    • Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu (44)
    • Reklamy na Facebooku (47)
  • Pogoń Google za twórcami trendów (51)
  • Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów (54)

3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)

  • Odkrycia społecznościowe (58)
  • W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych (60)
    • Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
    • Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy (63)
    • Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności (64)
    • Bardziej spersonalizowane oferty (64)
    • Propozycje prezentów urodzinowych (64)
  • Odkrycia kontekstowe (65)
  • Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)

4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)

  • Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
  • Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
    • Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
    • Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
    • Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi (79)
  • Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy (82)
  • Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 (83)
  • Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
  • Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)

5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)

  • Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
    • Miejsce w katalogu (93)
    • Linki (94)
    • Odległość od szukającego (94)
    • Nazwa firmy (95)
    • Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
    • Recenzje (97)
    • Interakcje społecznościowe (97)
  • Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji (97)
  • Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
  • Dane społecznościowe a spotkania lokalne (104)

6. Czerpanie zysków z mediów społecznościowych (107)

  • Jak stać się wartościowym (108)
  • Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe (111)
    • Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
    • Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
    • Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi (115)
    • Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
    • Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa (123)
  • Zarabianie w każdym medium (124)

7. Możliwości danych społecznościowych (131)

  • "Ludzka Pandora" (133)
  • Dane społecznościowe ratują życie (136)
  • Jak działają "ludzie podobni do Ciebie" (138)
  • Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd (140)
  • Facebook a przyszłość danych społecznościowych (143)

8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)

  • Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
  • Jak myśleć o reklamach na Facebooku (148)
  • Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku (153)
    • Dobierz pasującą grafikę (154)
    • Jasno nawołuj do działania (154)
    • Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
    • Nie zanudzaj użytkowników (155)
    • Używaj emocjonalnego języka (155)
    • Bądź pozytywny (156)
    • Uprość język (157)
    • Nie pożądaj seksownych grafik (157)
    • Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
    • Nagradzaj swoich fanów (157)
  • Dobre i złe reklamy (158)
    • Dobre reklamy (158)
    • Złe reklamy (160)
  • Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż (163)
  • Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)

9. Przechytrzyć wszystko inne (171)

  • Przyciąganie uwagi na YouTubie (172)
  • Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (176)
  • Przemawiać do sukcesu (178)
    • Zbuduj swoją biografię (178)
    • Przemawiaj, gdzie się da (180)
    • Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji (181)
    • Zgłaszaj udział w wielu konferencjach (181)
    • Twórz kreatywne prezentacje (181)
  • Zarządzanie swoją reputacją w internecie (183)
  • Kilka słów końcowych (184)
Przechytrzyć social media
Tytuł książki: "Przechytrzyć social media"
Autor: Evan Bailyn
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „Przechytrzyć social media”, kupili także:
<b>NoSQL. Kompendium wiedzy</b>, <font color="navy">Pramod J. Sadalage, Martin Fowler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
NoSQL. Kompendium wiedzy, Pramod J. Sadalage, Martin Fowler, Wydawnictwo HELION
<b>SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów</b>, <font color="navy">Vivek Kale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów, Vivek Kale, Wydawnictwo HELION
<b>Ford Mondeo (od XI 1992 do XI 2000)</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Ford Mondeo (od XI 1992 do XI 2000), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Katalog cen jednostkowych robót i obiektów drogowych</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Katalog cen jednostkowych robót i obiektów drogowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Elektronika Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika Leksykon kieszonkowy, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft SharePoint 2010 Rozwiązania oparte na chmurze</b>, <font color="navy">Phillip Wicklund</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SharePoint 2010 Rozwiązania oparte na chmurze, Phillip Wicklund, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION

niedziela, 23 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami