Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129.00zł
101.91zł
Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek 49.00zł
Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek

Tytuł: Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
Autor: Evan Bailyn, Bradley Bailyn
ISBN: 978-83-246-3739-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Odkryj przełomowe techniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google, stosowane przez największe światowe autorytety w branży SEO.
  • Jak pozyskiwać wartościowe odnośniki zewnętrzne i budować wiarygodność swojej strony w sieci?
  • Jak w pełni wykorzystać potęgę słów kluczowych, tytułów stron i struktury adresów URL?
  • Jak zamienić gości odwiedzających witrynę w przynoszących dochody klientów?

Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania… no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi.

Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?

Otóż można. Udowodni Ci to sam Evan Bailyn, ceniony na świecie ekspert w dziedzinie SEO, który w tej książce ujawnia swoje sprawdzone, niezwykle skuteczne i najaktualniejsze techniki pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych. To właśnie dzięki takim działaniom w ciągu roku udało mu się pozyskać ponad 50 milionów gości odwiedzających jego własną stronę.

Nie wydał przy tym ani centa na jakąkolwiek reklamę! Warto podkreślić, że w tej książce nie znajdziesz żadnych nieetycznych, ryzykownych sztuczek "w czarnym kapeluszu" - Evan przedstawia wyłącznie osobiście przetestowane metody optymalizacji, stworzone po głębokiej analizie zasad rządzących działaniem algorytmów Google.

Dzięki niemu:

  • poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają
  • wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki
  • zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas
  • dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych
  • pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze "złego sąsiedztwa"
  • postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy
  • wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających
  • zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów
  • zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube
  • poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
  • przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistym

Oto niezbędny podręcznik w biblioteczce każdego ambitnego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera.

Rozdziały:

1. W Google liczy się przede wszystkim zaufanie (15)

  • Ocena PageRank (16)
  • Ocena TrustRank (19)
  • Szopka Google (24)
  • Jak określać TrustRank? (25)
  • TrustRank - uwagi końcowe (29)

2. Pięć składników optymalizacji w Google (31)

  • Składnik nr 1 - wybór słów kluczowych (32)
  • Składnik nr 2 - tytuł strony (37)
  • Składnik nr 3 - odnośniki (42)
  • Składnik nr 4 - budowa adresu URL (47)
  • Składnik nr 5 - czas (50)

3. Pozyskiwanie odnośników (53)

  • Dobre i złe sąsiedztwo (53)
  • Pozyskiwanie odnośników - podstawy (54)
  • Biblia pozyskiwania odnośników (58)

4. Zaufanie zdobywa się z czasem (83)

  • Piaskownica (83)
  • Siła stron z odpowiednim stażem (85)
  • Jak ocenić wartość odnośnika na podstawie czynników stażowych? (86)
  • Dojrzałość odnośników i ich szybka wymiana (89)
  • Nieufność na różnych poziomach (91)
  • Jak znaleźć starą stronę internetową wartą zakupu? (92)

5. Atomowa piłka (101)

  • Definicja atomowej piłki (101)
  • Jak zagrać atomową piłką? (102)

6. Google AdWords jako uzupełnienie SEO (107)

  • AdWords - definicja (107)
  • Dla kogo AdWords? (109)
  • Początki i pierwsze informacje na temat typów dopasowania (113)
  • CPC, czyli cost-per-click (115)
  • Wynik Jakości (117)
  • Mądre decyzje strategiczne (122)
  • Grupy reklam (125)
  • Nieuczciwe kliknięcia (127)
  • Często popełniane błędy (130)
  • Google AdWords - podsumowanie (131)

7. Monitorowanie postępów za pomocą operatorów wyszukiwania (135)

  • Operatory wyszukiwania - podstawy (138)
  • Operator linkdomain: w wyszukiwarce Yahoo! (146)
  • Inne operatory - przegląd (148)

8. Mity na temat optymalizacji w Google (151)

  • Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od Twojej strony (152)
  • Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (154)
  • Mit nr 3 - na pozycję w rankingach Google wpływa wskaźnik CTR (155)
  • Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC mają wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania (156)
  • Mit nr 5 - na organiczne wyniki wyszukiwania wpływa usługa Miejsca Google (157)
  • Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (159)
  • Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnośników (160)
  • Mit nr 8 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronę (161)
  • Między prawdą a mitem (162)

9. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (165)

  • Optymalizacja w czarnym kapeluszu (166)
  • Prawdziwa różnica między optymalizacją w białym i w czarnym kapeluszu (171)

10. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (173)

  • Wprowadzenie do Yahoo! (173)
  • Nadchodzi Bing (174)
  • Optymalizacja w Bingu a optymalizacja w Google - różnice (175)
  • Kilka słów na temat demografii (182)
  • PPC, czyli duma Binga (183)
  • Cechy charakterystyczne Yahoo! (184)
  • Cechy charakterystyczne wyszukiwarki Bing (186)

11. Od nowych odwiedzających do płacących klientów (189)

  • Dizajn (190)
  • Zróżnicowanie (194)
  • Dane (199)
  • Okazje (202)

12. Na styku mediów społecznościowych i SEO (205)

  • Serwisy społecznościowe i przepływ informacji (206)
  • Tworzenie znakomitych treści (211)
  • Promowanie treści w mediach społecznościowych (212)

13. Przyszłość SEO (215)

  • Wyszukiwanie społecznościowe (216)
  • W jaki sposób Google może zmienić swoją bieżącą sytuację? (223)
  • Społecznościowe przewidywanie kontekstowe (226)
  • Miejsca Google (231)
  • Optymalizacja w usłudze Miejsca Google - dzisiaj i w przyszłości (236)
  • Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (237)
  • Pozostałe innowacje (238)
  • Wspólny mianownik (239)
Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek”, kupili także:
<b>SEO dla każdego</b>, <font color="navy">Evan Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SEO dla każdego, Evan Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW</b>, <font color="navy">Łukasz Pasternak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW, Łukasz Pasternak, Wydawnictwo HELION
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress
<b>Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jennifer Grappone, Gradiva Couzin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2, Jennifer Grappone, Gradiva Couzin, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych</b>, <font color="navy">Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych, Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin, Wydawnictwo HELION
<b>XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe</b>, <font color="navy">Jon Duckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3

Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami